Leuk All in hotel met kleine kinderen?

Wij willen heel graag eind augustus met ons gezin naar Turkije. Kan iemand ons adviseren? Wij hebben een dochter van dan bijna 10 (heel rustig meisje) en een zoontje van dan 3,5 jaar. En dit mannetje is nogal ondernemend en niet echt gebonden aan ons oftewel hij gaat alle kanten op behalve de onze. Een miniclub zou voor hem fantastisch zijn maar die zijn bijna allemaal vanaf 4 jaar? Als ik alleen al aan die grote eetzalen denk dan denk ik in die drukte van augustus ben ik m zo kwijt. Kortom een moeder die graag de zon wil maar aan de andere kant als de dood is dat haar zoon iets overkomt in die massa.

Maar is het in alle hotels wel massa rond die tijd wij zijn al wel meerdere keren in Turkije geweest maar nog nooit in t hoogseizoen.

Weet iemand een mooi luxe hotel voor ons met heerlijk eten en leuke omgeving voor ons peutertje???

Bedankt alvast voor jullie reacties.
Daniëlla

Hoi Daan en Alex

Wij gaan zelf 27 augustus naar aqau fantasy in kusadasi
En denk dat het geen probleem is dat ie mee doet
Met de mini club en voor 10 jarige is er ook een club
Kijk ff op www.kidsworldclub.nl of ff google er zijn meerdere reis
Bureaus die dat hotel hebben

Mijn zoontje is net 4 dus Zoveel verschil zou er niet zijn

Groetjes dea

Wij zijn vorig jaar ook naar Aqua Fantasy geweest en gaan dinsdag alweer! Wij hebben ook zo’n onderzoekertje en natuurlijk was dat wel fff druk in het grote restaurant maar we hebben daar wel wat op gevonden. Hops, direkt in de eetstoel en dan met de eetstoel en al langs het buffet. Aan tafel een leuk filmpje van Tom en Jerry of wat dan ook op de laptop erop en dan kun je rustig eten zonder dat hij weg wil.
Na het eten is er elke avond mini disco met Ko en Kiki of met de Engelse KidsClub en dan uitgeput het bed in.
Het is er zo groot (9 zwembaden geloof ik) dat niet iedereen opeengepropt op een kluitje zit. Het lijkt eigenlijk best rustig ook al zijn er 3000 mensen ofzo. Je hebt het World Hotel en het Club Hotel op het terrein. Het Club hotel is kleiner en daar zitten de meeste Nederlanders. Ik vond het erg leuk en het eten is voortreffelijk. Het personeel is geweldig! We kregen alle aandacht, super. 1 minpunt: het water van het zwembad is niet verwarmd en vaak niet warmer dan 18 graden (in september was dat het geval). We hebben nu een wetsuit voor onze peuter aangeschaft via www.bonnebonne.nl kan dat bijvoorbeeld maar wij hebben er gewoon 1 via MP.
Ik zou zeggen: doen.