Wie weet er een hotel in Turkije geschikt voor 2 volwassenen met 3 kleine kinderen??
Moet het een bepaalde streek zijn in Turkije ? Voorkeur voor iets? Hoeveel sterren mag het hotel zijn?
groetjes
Er zijn veel hotels ın turkije welke geschıkt zıjn voor gezınnen.
maar wat eıst een mens en aan welke voorwaarde moet het voldoen.
denk aan sterren- zwembad-all ın- half pens-anımatıe-kınderclub.
dat bepaalt de keuze voor een geschıkt hotel.
en zoals hıervoor gevraagd. welke streek van turkıje?
succes
joke
Idd, volgens mij zijn vele hotels geschikt. De Turken zijn alvast zot van kleine kindjes. Ik ben laatst naar Marmaris geweest Club Green Nature en er was een groot zwembad met glijbaan. Héél leuk alleen vond ik het animatieteam minder. Ook deden ze niets voor kleine kindjes. En er zitten véél jongere zodat soms de nachtrust wel wat minder kan zijn. Maar het hotel op zich is wel goed en verzorgt en het eten is ook zéér lekker. Omkomen doe je alvast niet . Dicht bij het hotel is er ook een klein aquapark zoals je er wel meerdere hebt in Turkije. Mss ook wel leuk voor kindjes én volwassene. Ook het strand is op wandelafstand. Maar kijk gewoon eens op www.vakantiereiswijzer.nl daar heb ik ook mijn reacties staan in de hotels waar ik al ben geweest. Moet ik hier dan niet terug mn hele verhaal doen.
Groetjes xxx
Vorig jaar verbleven wij 2 X in Aegean Dream en alhoewel we zelf zonder kinderen op reis gaan(dochter is reeds volwassen) viel het ons op dat dit een kindvriendelijk hotel is. Er is een kinderzwembad met glijbanen in een afzonderlijk gedeelte van de tuin waar ook een speeltuin is voor de allerkleinsten. Het leuke is dat hier ook ligstoelen staan vanwaar je de kids kan in het oog houden en zelf lig je ook rustig. Gedurende de ganse dag is er iemand van animatie die zich met de kinderen bezig houdt en ook s’avonds hebben ze hun eigen show.
Hieronder de URL:
http://www.aegeandream.com
Wat leuk dat jullie allemaal zo meedenken! Het is echter niet voor mezelf. De streek is niet zo belangrijk, maar gezien de 3 kleine kindjes denk ik aan een plaats die niet al te ver van het vliegveld ligt. Het probleem is vaak dat hotels wel familiekamers aanbieden voor 4 personen en dan in de vorm van 2 volwassenen + 2 kinderen of 3 volwassenen + 1 kind. Waar ik naar op zoek ben is 1 kamer voor 5 personen.
Zelf kwam ik uit op een appartement, maar het mooiste is dat er faciliteiten van een hotel zijn. Zoals inderdaad enige animatie, zwembad enz. Ow en het zou te gek zijn als het centrum niet al te ver weg is. Dan denk ik aan bereikbaarheid met de dolmus.
Ik weet het, erg moeilijk om zo iets te vinden, maar ik zie het echt als een uitdaging. Mensen (alvast) bedankt!
Ik was 2 jaar geleden in een hotel in Side : Hotel Oleander.
En daar hoorde ook appartementen bij. ( Oleander Tropic )
De mensen die in Oleander Tropic zaten, mochten gewoon bij ons eten, animatie kijken s’avonds en overdag meedoen, bij ons zwemmen… enz.
Om het uur ging er een treintje naar Hotel Oleander en de mensen werden dan s’avonds dan weer gewoon opgehaald. ( het was 2 min. met het treintje )
Duss misschien is het een tip …
Groetjes Yoella
Cesars Side,lijkt mij het geschikst voor jullie.5 sterren.
Hebben jullie ook nog wat te doen buiten de poort savonds.
Te boeken bij Kras/Reiskompas.
Jullie forumbeheerder,
Hans.
RIVA HOTELS Turkse Riviera
Riva hotelketen bestaat uit 6 hotels in het 5-sterren segment. Het zijn de hotels Riva Diva Exclusive, Riva Costa Holiday Club, Riva Bella, Riva Delta, Riva Club N en Riva Zena en in 2006 zal Riva Belek openen. Momenteel zijn er 4.200 bedden van de RIVA keten aan de Turkse Riviera.
De Riva hotels hanteren allen het All Inclusive concept en bieden daarnaast een prima service waar de Turkse gastvrijheid en vriendelijkheid hoog in het vaandel staan. De hotels hebben een unieke locatie en zijn allen in het bezit van het internationale kwaliteitslabel, ?de Blauwe Vlag?.
Naast comfortabele kamers, culinair hoogstaande restaurants bieden de Riva hotels gedurende het gehele jaar een health- en wellnessprogramma. Het sport- en animatieprogramma wordt verzorgd door ?Rivamation?. Voor de jongste vakantiegasten is er in ieder Riva hotel een Froggy club met een indeling in drie leeftijdscategorieën en een afwisselend programma afgestemd op iedere kinderwens.
Verzorging: All Inclusive
In alle RIVA hotelaccommodaties van het zomerprogramma 2005 hebben we voor u de voorwaarde geschapen om met volle teugen van de zomervakantie te genieten.
Tijdens uw reis waarbij alles is inbegrepen, hoeft u zich werkelijk om helemaal niets te bekommeren. Zeker niet om extra kosten, want die zijn al bij de reissom inbegrepen.
Rijkelijke ontbijtbuffetten, culinair tongstrelend genot in de middag en in het bijzonder 's avonds, want snacks en/of gebak tot en met middernachtsnacks zijn standaard. Daarbij zijn inbegrepen alle lokale alcoholische en non-alcoholische drankjes gedurende de maaltijden en gedeeltelijk in verscheidene bars van de hotelaccommodaties.
Ook talrijke sportaanbiedingen zijn vaak al bij de prijs inbegrepen. Gedetailleerde informatie is in deze online catalogus onder ‘alles inbegrepen’ in de hotelbeschrijving uitgeschreven.
//Every RIVA day is a holiday//
meer info en foto klik www.turkijereizen.info
Beste Ellen,
Op Zoekhotels staan meer dan 1000 hotels in Turkeije. U kunt hier uw specifieke zoektermen invullen. Kijk maar eens op http://www.zoekhotels.nl/index/Type%20accommodatie-Hotel/Land-Turkije
Veel Succes,
zo ook Aqua Fantasy in kusadasi een kinder paradijs en dit hotel heeft ook familiekamers. van af de luchthaven izmir ongeveer 45 minuten in de bus.