Hallo,
Vaak stoppen Nepal gangers spullen in hun bagage vanuit Nederland om in Nepal uit te delen. Dat betekend dat je mogelijk ruimte op de terugweg over hebt…
Ik ben bestuurslid van een Nepalees kindertehuis gerund door 1 Nederlandse familie. Door de kredietcrisis is het ook voor ons moeilijk geworden om zomaar geld te krijgen voor onze 24 kinderen. Wij staan een paar keer per jaar met een kraampje op een evenement om aandacht te vragen voor ons huis, wij verkopen dan spulletjes die we zelf in Nepal aanschaffen. De totale winst komt dan ten goede aan de kinderen. Want mensen vinden het niet erg om een leuke tas te kopen als de opbrengst naar ons goede doel gaat.
Nu heb ik tijdens mijn laatste bezoek in maart/april 2009 tassen gekocht die wij verkopen. Deze lopen zo’n storm dat we er niet genoeg van hebben. Wij kennen helaas niet zoveel mensen die binnenkort deze kant op gaan, en zijn dringend op zoek naar mensen die voor ons op de terugweg naar Nederland tassen voor ons willen meenemen. Uiiteraard zorg ik ervoor dat ze in Nederland worden opgehaald.
Ik kan zorgen dat je de tassen kan ophalen bij Asian Heritage Treks, een reisbureautje in Thamel, ik kan ze laten brengen naar je hotel/guesthouse, of je kan ze zelf ophalen bij ons kindertehuis.
Wie kan ons helpen, zowel binnenkort als in de loop van het jaar?
Wil je meer informatie kan je me altijd een berichtje sturen.
Alvast hartelijk bedankt,
Vriendelijke groet,
Belinda Twilt