Wie kan mij helpen??

Na 2 jaar wil mijn liefde alles opgeven hij ziet het allemaal niet meer zitten WIE WIL DIT VOOR MIJ VERTALEN:

Elke vrije minuut was en ben ik bezig om jou hier te halen,je wilt niet weten wat een energie het mij gekost heeft,soms zat ik midden in de nacht op internet te zoeken en moest dan om 7 uur werken en toch deed ik het met heel veel liefde.Het enigste wat jij moet doen is het inburgerings examen.Met zelfdicipline en met doorzettingsvermogen lukt het je,dat weet ik zeker.Jij zegt altijd Allah is groot hij zal je zeker de kracht geven.Allah heeft gezorgd dat ik ziels veel van je hou en je nooit in de steek heb gelaten ik was er en ben er altijd voor jou waar je ook was of bent (Irak, Diyarbakir,Alanya) Ik ben elke vakantie naar jou teruggekomen,wil zelfs voorgoed naar Turkije komen.Alles heb ik over voor onze toekomst samen.Het is nu aan JOU,ik heb gezien en gehoord dat je snel leert,Lieverd laat mij deze aankomende winter je doorzettingsvermogen zien,je kan het!! daar ben ik zeker van!!!Ik help je en Allah zal je de kracht geven.Je paspoort is nog een jaar geldig het kan dus echt goed komen.Ik bid elke dag tot Allah dat mijn lange wachten en vechten wordt verhoord.JIJ BENT MIJN LIEFDE MET JOU WIL IK LEVEN.JIJ BENT MIJN LEVEN!!! HOU VAN MIJ VECHT VOOR MIJ…!!!

ik wil degene die dit wil vertalen heeeeel hartelijk bedanken

Groetjes prenses

Is deze vertaling nog nodig ?

Nee sorry deze vertaling is niet meer nodig maar weet niet hoe ik hem moet verwijderen
Inmiddels is mijn lief een Nederlandse cursus aan het volgen tussen kerst en oud en nieuw doet hij examen.:cheer: IK HOOP DAT HIJ SLAAGT!!!

groetjes prenses