Wie kan mij helpen? Projecten/mensen/stichtingen in Thailand

Hallo allemaal,

Ik zal mezelf eventjes voorstellen:

Ik ben Maxime, student en 20 jaar oud. Ik ga dit jaar voor het eerst naar Thailand en kijk hier enorm naar uit. Ik verblijf de gehele maand augustus in Thailand. Buiten het feit dat ik natuurlijk een heerlijke vakantie ga beleven waarin ik al het moois van Thailand ga bekijken, zou ik ook graag met een ander doel naar Thailand gaan. Ik ben nu al enkele maanden aan het nadenken over hoe ik iets kan betekenen voor iemand in Thailand. Ik weet dat ik als toerist alles kan doen en laten tijdens mijn reis, maar ben me er ook van bewust dat niet alle Thai zo onbezorgd kunnen leven. Ik heb daarom besloten om wat geld in te zamelen (voornamelijk zelf door spulletjes te verkopen , geld apart te leggen en kennissen en familie om hulp te vragen) en hoop hiermee iemand of meerdere mensen gelukkig te maken. Het is allemaal vrij kleinschalig, maar ik heb nu de kans om zelf iets te doen. Ik vind het erg lastig om te bedenken wat ik hiermee kan doen om te helpen. Ik vind een donatie aan een goed doel onpersoonlijk en zou liever wat meer betrokken zijn. Ik hoop dat iemand me kan helpen aan een goed idee. Is er iemand die misschien iemand heeft ontmoet in Thailand, iemand die een stichting heeft in Thailand of zelf actief is op dit gebied?

Ik kijk uit naar jullie reacties! :dag:

Alvast bedankt,

Maxime