Wie kan mij helpen bij mijn laatste dagen in Amerika?

Hallo,

Wij gaan op reis naar Amerika van 16 juli 2012 tot en met à1 augustus 2012.
We gaan eerst voor vijf dagen naar NY, dan 2 dagen Philly en dan 3 dagen Washington. In Washington zitten we in Manassas.
Op 26 augustus hebben we een auto gehuurd om de streek rond Washington te verkennen tot en met 01 augustus rond 12u.
Ik heb een planning gemaakt voor die laatste dagen met de auto maar ben zeker of dit haalbaar is.
Kan er ook iemand mij tips geven wat we zeker moeten doen en wat we eventueel kunnen laten vallen.
Ziehier de planning:

Van Washington naar York (ik wil graag de fabriek van de Harly Davidson bezoeken, is dit de moeite?). Dit op dag 1 want de auto halen we op rond 12 u op 26/08 bij Dulles Airport.

Op dag 2 van York naar Lancaster en dan Gettyburg en dan naar Anapolis.
Is dit mogelijk op 1 dag en kunnen we dan iets bezoeken in Gettyburg.
Eventuele tips altijd welkom ook voor in Anapolis.

We zouden graag van Anapolis naar Virginia Beach reizen om daar 1 dag uit te rusten.

Van Virginia Beach naar Williamsburg en van Williamsburg naar Charlottesville.
Van Charlottesville terug naar Dulles Airport op 1/8 om de auto af te leveren tegen 12u in Dulles Airport.

Geef iemand me misschien meer tips en een betere planning voor die dagen?
Alles is welkom ook wat we kunnen bezichtigen en waar we eventueel kunnen slapen en misschien enkele leuke eettentjes.

Graag asap als het mogelijk is reistips van meer evaren Amerikatrippers!
Ik ben al een hele tijd aan het rondsnuiteren maar ik weet me geen raad meer.
Help mij!!:cheer::tear::USA:

Hi
Ik zou het iets anders doen.
Van DC kan je het best eerste naar Gettysburg. Ik weet niet hoe geinteresseerd je bent in de civil war maar ik zou er toch zeker een halve dag voor uittrekken. Je kan de middag na DC al gemakkelijk besteden aan het fantastische nieuwe visitor center. Trek daar een paar uur voor uit en vergeet niet de film en het cyclorama te bezoeken. Overnachten Gettysburg.
Dan de volgende morgen de self guided auto tour over het terrein. Wellicht ben je nog geinteresseerd in de begraafplaats ook.
Dan na de middag naar York. Ik vind Harleys mooi om te zien maar heb daar geen tour gemaakt. Wel de fabriek vanaf Lincoln Hw (30) zien liggen. York is een druk stadje. Je kan natuurlijk in York overnachten maar ook doorrijden naar Amish Country en in Lancaster een hotel zoeken of buiten Lancaster in bv Bird in Hand of Intercourse.
Aan een paar uur Amish Country hadden wij genoeg maar anderen willen er veel langer blijven. Dat moet je zelf uitmaken.
Van Lancaster naar de kust kan je via Philly of Baltimore. Annapolis zijn we alleen doorheengerden dus kan er niet veel over vertellen.
Je kan natuurlijk naar Virginia beach maar ik zal je ook een andere optie geven. Van Annapolis (of door DE kan je naar Assateague Narional seashore. prachtig gebied met wilde paarden en wetlands maar geen hotels. Die vind je in Chincoteague waar we een paar dagen hebben gelogeerd. Ook wilde paarden en mooie stranden. Als je de byways neemt tussen Assateague en Chincoteague kom je nog door wat historische dorpen.
Na Chincoteague kan je de beroemde Bay-Bridge tunnel nemen. Mag je niet missen en daarna kan je naar Williamsburg gaan en de historic triangle bezoeken. Daarna kan je nog naar Shenandoah NP en terug naar DC.
Yeehaw

Hallo Yeeha,

Bedankt voor de tips, ik zal er eens over nadenken.
Ik laat je zeker iets weten.

:dag: