Wie is van 06-02 tot 06-08 in San José

Ik ga stage lopen in de hoofdstad van Costa Rica in de periode van 6 februari tot 6 augustus en vroeg me af of er nog meer Nederlanders rond dezelfde periode ook in San José zijn om evt wat af te spreken en/of rond te reizen.

Groetjes Marieke :wereld:

neem eens contact op met de Club Holandes, Cor Teunissen, <[EMAIL=“teuniscm@racsa.co.cr”]teuniscm@racsa.co.cr>

Hee Marieke,

Ik zit ook in februari in San José, maar in een gastgezin. Ik vraag me alleen wel af, heb jij dan ook de vlucht van Martinair om 13:40? Wie weet kunnen we samen reizen…

Groetjes Pelle

Hoi Marieke!

Ik wil ook stage gaan lopen in Costa Rica, dit zal september 2008 worden.
Wat voor stage doe je en bevalt het een beetje? Hoe is de (werk)cultuur daar? Waar ben je van geschrokken en wat viel reuze mee?
Dank je wel.

xxx amanda

Wij kunnen weg vanaf 4july maar zoek nog naar de ‘snelste’ en goedkoopste vlucht. Tot nu toe via Dusseldorf. Als je een tip hebt of iemand anders graag…
Groet,
Marty

hey pelle,

hoe ben jij eigenlijk aan het gastgezin gekomen?? door een organisatie?? ik woon nu bij grootouders en wil liever bij een gastgezin komen te wonen… als iemand tips heeft, graag!!!

groetjes Marieke

hej marieke!
ik kom ben van 21 juni tot 18 augustus in costa rica en nicaragua. is een beetje ver weg, maar tegen die tijd ken jij vast de leukste plekken van de stad dus misschien kan ik een weekeindje langs komen hoppen!? Of een stukje samen reizen :slight_smile:

groetjes lin