Ik vertrek 7 februari naar Costa Rica vroeg me af of er nog meer mensen gaan die periode om eventueel af te spreken om wat te gaan rondreizen.
Groeten Tessa
Ik vertrek 7 februari naar Costa Rica vroeg me af of er nog meer mensen gaan die periode om eventueel af te spreken om wat te gaan rondreizen.
Groeten Tessa
Hoi,
Ik vertrek ook op 7 feb naar CR! Ik ga een half jaar stage lopen in Quepos. Wat rondreizen betreft weet ik nog niet wat ik precies wil doen. Vlieg je ook vanaf Schiphol?
Groetjes, Karlijn
Hoi Karlijn ik vlieg ook vanaf schiphol ik ga eerst 2 weken naar Turrialba en ga daarna nog 9 weekjes rondtrekken.
Ik zie je vast wel op schiphol of in het vliegtuig!
Tot dan, groetjes Tessa
Hey! Bevalt het daar in costa rica? Ik heb er ook een half jaar stage gelopen!
Nu ga ik er dus weer heen maar voor vakantie en kom 1 maart aan op het vliegveld. Laat maar horen als je je verveelt, dan kunnen we misschien samen wat drinken ofzo! Als je het wat vind, laat dan ook weten waar je momenteel zit :zon02:
Groetjes carmen
Hoi! Nou dan ga je een mooie tijd tegemoed! Het is hier echt super. Ik zit in Quepos aan de pacifische kust. Loop stage in Manuel Antonio (park). Als je hier in de buurt bent stuur me maar een mailtje! Kunnen we gezellig een pintje drinken en lekker nederlands buurten!
Groetjes, Karlijn
hey!
ik zit vanaf 6 feb in San José, loop stage tm eind juni. daarna ga ik nog ruim 7 weken rondreizen in costa rica,nicaragua,guatemala en belize! ben erg geïnteresseerd in reizen in costa rica tijdens de weekenden, wil zo veel mogelijk zien natuurlijk! waar zitten jullie momenteel?? ook zou ik graag mijn woonsituatie willen veranderen, zou liever in een gastgezin willen wonen. heeft iemand enig idee hoe ik daar aan kan komen in san josé??
groetjes!
Marieke