Wie is er nu in Ecuador?

Hola!

Ben inmiddels alweer 3 weken in Quito! Ik vroeg me af of er nog meer mensen zich op dit moment in Quito/ecuador bevinden. Ik ga vanaf augustus beginnen met rondreizen. Eerst zal ik naar de jungle gaan en voor de rest staat t nog open. Ik heb wel globaal route uitgestippelt ( Banos-duivelsneus treinrit- cuenca-puerto lopez-isla de la plata)
Ben benieuwd!

Groetjes Zinzi

Hoi,

Ik moet nog een dikke 5 weken wachten. Eind augustus ga ik ook van Quito naar Cuenca en dan weer terug (2weken), pik een stukje jungle mee enzo. Daarna dus 4 weken in Quito. Heb je leuke tips voor in Quito?

Groetjes!

Hey, ik las je bericht en ik ben ook in Quito. Ik zit nu nog op school en wil na het 1ste weekend in augustus beginnen met reizen. De week erop wil ik misschien weer in quito zijn vanwege de feestdagen in Quito!
Ik ben Liset 25 (volgende week 26) kom uit beverwijk en ben van plan om de komende 11 maanden te reizen door zuid america. Hou van dingen bezoeken en hiken en op een sportieve manier dingen bekijken en doen!
Mocht het je aan spreken dan zie ik wel een berichtje van je verschijnen
groetjes Liset

ik ben er morgenochtend >>>
en dan de volgende dag gelijk weer weg. kom de komende 3 maanden nog wel 2 keer terug in Quito maar voor de rest maak ik rondjes door het land.
ik heb vorig jaar 5 maanden in Quito gezeten en dat is me middelmatig bevallen.
mocht je in het weekend eens weg willen. Ga naar Mindo, Otavalo, Latacunga, Banos of Peurto Quito. Lekker even weg.

Ik ben eind maart aangekomen in Ecuador, waarbij ik de eerste 3 maanden in Santo Domingo de los Colorados heb verbleven. Momenteel verblijf ik in Tonsupa vlakbij Esmeraldas en dit tot midden september. :vak02:

Hoi!

Sorry beetje vergeten deze site te checken. Ik zit op het moment in Montanita. Inmiddels in tena, jungle en cuenca geweest en gedurende de weekenden indd meeste van de plekken die jij aanbeveelt Babseba. Hierna ga ik nog naar Puerto lopez, crucita en miss op weg terug naar Quito eerst naar Banos en dan de 24ste alweer naar Nederland. Quito is mij ook niet super goed bevallen maar de rest van Ecuador wel. Mocht je ook ergens aan de kust rondhangen Liset moet je maar berichtje sturen!

Groetjes!!

nu in cuenca en morgen naar puerto lopez. zondag naar guayaquil

Zondagavond kom ik aan in Quito en als het goed is zit ik maandagavond in Cuenca. Zinzi, kwam zomaar op waarbenjij.nu je reisverslag tegen, bekende naam dacht ik, leuk! We lopen elkaar echt net mis. Jammer dat je zo’n sombere start had met je verjaardag, maar nog van harte proficiat (… heel beetje laat).
Bolletjeom, zit jij er nog?