Hallo medereizigers! Ik vertrek op 18 september naar Ecuador, waar ik vrijwilligerswerk ga doen. De eerste maand verblijf ik in Quito i.v.m. taalcursus. Zijn er meer mensen die rond deze tijd in Quito zijn? Lijkt me heerlijk om af en toe een medelander op te kunnen zoeken als je gewoon even in het Nederlands ervaringen wilt delen ! Groeten, Stephanie
Hoi Stephanie,
De planning is dat ik van 23 aug - 2 okt in Ecuador zit, eerste 3-4 weken in Quito, ook voor vrijwilligerswerk. Daarna wil ik richting Cuenca reizen.
Groetjes,
Barbara
Hi Barbara! Sorry, late reactie, ben een paar dagen weg geweest. Lijkt me leuk om elkaar in Ecuador te treffen! Toevallig kom ik regelmatig in Eindhoven, misschien leuk om een keer vooraf af te spreken? Dan weten we gelijk wie we zijn! Groeten, Stephanie
Hoi,
Leuk! Goed idee om een keertje in Ehv af te spreken. Ik stuur je even een priveberichtje om verder af te spreken.
ik weet niet waar jij je spaanse lessen gaat volgen maar in quito zijn behoorlijk wat nederlanders. Als je toevallig bij Ecole spaans gaat volgen zal je er soweiso een aantal in je klasje hebben!
ikzelf ben ook in die periode in Ecuador maar wel aan het werk. en maar een paar dagen in quito.
Maar maak je maar geen zorgen om het vinden van mensen om mee te chillen…ook niet in het nederlands. Maak je maar meer zorgen om genoeg momenten om je spaans te oefenen ![]()
Had ik niet verwacht. Zoiezo is het nog een groot mysterieus avontuur waarvan ik geen idee heb wat me te wachten staat… Dank bolletje (van de beschuit?) voor je reactie. Gr Stephanie