Wie is er nog meer in Dublin?

Hi! Ik ben Manon (21) en pas begonnen aan mijn 5 maand durige stage in Dublin! Ben je ook in Dublin en zin om een keer wat samen te ondernemen ? (koffie drinken, cultureel dagje, stad verkennen per fiets, shoppen, stappen, dag naar zee etc.) Dan hoor ik graag van je!

Hey Manon! Hoe bevalt Dublin? Ik ben sinds vorige week zondag ook in dublin. Het lijkt me leuk om een keer een kop koffie te drinken of iets anders! Ik ken nog vrijwel niemand dus vind het wel leuk mensen te ontmoeten!

hey ik heb een job aangeboden gekregen in Dublin, zit me nu zot te zoeken voor flat shares, mss weet jij een goed adres? Laat eens iets weten. Maura

Hey,

Leuk voor je! Waar ga je werken? de beste websites om te gebruiken zijn rent.ie en daft.ie Mocht je echt in nood komen dan is airbnb.com wel een goede oplossing voor iets tijdelijks, heb ik ook gedaan en dat heeft mij een maand gegeven om verder te zoeken.

Stephan

Bij HP via CPL, heb redelijk goede en minder goede informatie over het bedrijf gevonden maar ja wie niet waagt die niet wint. Mooie springplank naar meer mss. 8 april moet ik al beginnen, nu alles regelen om in orde te zijn met mijn papieren, zal straks naar de gemeente gaan en mij goed inlichten over de te te nemen stappen i.v.m. verhuizen naar Ierland.

Hey Mara, Oke klinkt erg interessant! OOh 8 april, dat duurt nog wel even;) Ja inschrijven uitschrijven, aanmelden en afmelden bij veel dingen komt erbij kijken! Succes ermee! Ben benieuwd hoe het je vergaat

Hoi Manon! Bevalt het allemaal nog goed in Dublin? Ik ga volgende week ook een paar dagen naar Dublin, op bezoek bij mijn neef. Ik heb dan ook een paar dagdelen dat ik mij in m’n eentje moet vermaken, dus mij lijkt het dan erg gezellig om wat af te spreken! Ik neem aan dat jij er nog steeds zit?

Nou, ik hoor het graag!

Hoi Marijn! Dublin bevalt zeker nog goed! Gelukkig wordt het nu een beetje lekker weer ook :slight_smile: Oke, leuk! Laat maar weten wanneer je kan. Ik kan elke dag vanaf ong. 4 uur ivm stage. Groetjes!

Hoi Manon! Op dit moment weet ik helaas nog niet wanneer ik wel/niet zou kunnen, dat weet ik waarschijnlijk pas als ik er eenmaal ben. Is het mogelijk om dan contact op te nemen via sms/Facebook/whatsapp? Stuur me maar een privé berichtje als je wil!
Groetjes!

Hoi Manon,

Plaats je berichtje ook op onze facebook pagina www.facebook.nl/stagehuis. Via ons verblijven ook enkele studenten per Mei in Dublin! Succes, groetjes