wie is er in sydney?

hallo hallo,

Ik (een meid van 22) vlieg volgende week (23 okt) naar sydney! ik ga alleen en het lijkt me leuk om met mensen samen te reizen… ik vroeg me af of er mensen in sydney of in de buurt zijn en die het leuk lijken om samen te reizen! Lijkt me gezellig! :slight_smile:

ben benieuwd… jullie kunnen me ook mailen op: [EMAIL=“janastip@hotmail.com”]janastip@hotmail.com

Groeten Jana

Ik ben vanaf 12 november in Sydney en ga vanaf daar door naar Cairns

leuk dat je reageert! ik denk dat ik naar beneden ga… maar wie weet… ben alleen bang dat ik op 12 nov niet meer in sydney ben maar we kunnen altijd ff contact houden.

Hoe lang ben je van plan om in Australie te blijven? En ga je daarna nog ergens anders heen?

Groeten Jana

Naar beneden richting Tasmanië, of richting Melbourne en The Great Ocean Road? Die laatste ben ik vorig jaar geweest en is een echte aanrader.

Ik ben een maand in Australië daarna moet ik weer in NL zijn. Ik ben benieuwd wat je plannen zijn. Misschien komen we elkaar ergens tegen in OZ.

Groetjes

heeej,

dacht ik reageer ook ff.

kga zelf eind november weg.
kga van sydney mellbourne tasmanie.
of tja kjeb eingelijk nog niet echt een route en ben voor alles in.

lijkt me leuk om eventjes samen te reizen/ werken met iemand.

dus maaike 20 jaar

hee,
ja ik ga naar melbourne, great ocean road, en naar alice springs… heb nog niets geboekt maar het is ongeveer mijn plan… ben nog een paar dagen in sydney… leuk hier!

maar als er iemand mee wil, graag, lijkt me leuk! het is altijd gezelliger met iemand… er zijn gelukkig veel backpackers hier! heb 2 maanden hier. vlieg 25 dec naar bangkok…

nou als iemand belagstellig heeft hoor ik het wel…

groetjes jana