Wie is er in KL?

is er toevallig iemand in KL die een emailadres bij een winkel voor mij zou willen vragen ?
ik heb namelijk iets bij hun gekocht en wil nog meer laten sturen naar nld. volgens mij is het ook een groothandel en daar wil ik dus wat spullen inkopen.
ze staan ook op de markt in chinatown.

het gaat om de winkel dit zit tegenover hotel lok ann.
dit zit aan het eind van jalan petaling (the nightmarket) en dan rechts richting de UB en de Mac en dan de eerste winkel aan de rechterkant is een speelgoedwinkel met dozen buiten voor de deur.

of als je toevallig op de markt loopt is het op de kruizing in het midden van de markt als je vanaf de JL Cheng Lock komt (dat is de weg die naar het busstation loopt) aan de linker kant en dan eerste kraampje rechts.
dat is dus meteen op de kruizing voor dat die ene straat een dubbele rij krijgt , aan de linker kant (en als je links zou gaan is het aan je rechter hand)

ben jij daar en wil je dit voor me doen maar is de uitleg niet duidelijk laar me dat even weten dan probeer ik het nog een keer.

alvast bedankt

Hoi,

stuur eens een Pb-tje naar deze persoon, hij zit in KL.

http://veelzijdig-maleisie.wereldwijzer.nl/

Frank

ik heb pb gestuurd. bedankt frank

andere mensen die in KL zijn . jullie hulp is welkom.

Ik heb voor je gekeken Karin maar kon het niet vinden in de drukte, als ik er het eind van de maand september weer kom zal ik weer even voor je zoeken dan laat ik je het wel weten als ik het gevonden heb.

dank je wel

Hoi Karin,

Sorry maar het is niet meer gelukt om naar die winkel in China town toe te gaan aangezien we vanaf langkawi gelijk door naar melakka zijn gegaan en vanaf melakka gelijk naar het vliegveld voor onze terugvlucht naar Nederland.
Hopelijk heeft iemand anders het nog voor je kunnen regelen.

Groetjes Martine en Tabe.

hoi martine en tabe
geeft niets, dank je wel iig.
nee er is nog niemand die dit heeft bekeken.

dus mensen die in KL zijn, kunnen jullie me helpen ?