De touroperator Sawadee heeft een ‘Wie is de mol’ reis samengesteld in Jordanie. Je gaat langs alle hoogtepunten van het land, zoals de Dode Zee, Amman en Petra en voert onderweg allerlei opdrachten uit. Dit is een groepsreis, maar net met dat beetje extra. Een goed idee om het land te verkennen!
ik wilde altijd eens naar jordanie,en zeker na het zien van wie is de mol.wij zijn georganiseerd gegaan en we hebben echt een topreis gehad(doe alleen nooit geen groepsreis meer,hihi)jordanie is een fantastisch land!zo veel te zien en te doen,zulke vriendelijke bevolking.wil heel graag nog eens terug,petra wil ik nog eens zien en de wadi rum ook,heerlijk uitrusten aan de dode zee.echt top vakantie gehad!
Hoi!
Ben erg blij met je enthousiaste en positieve ervaringen met het land! En er is nog zoveel meer te zien en te doen, dus een goed idee om er nog eens terug naartoe te gaan.![]()
ja,zeker een aanrader!zou ook graag de wadi mujib in willen,dat is toen helaas niet gelukt.maar zoveel moois ook die kastelen meer in het noorden.of little petra,ohja hoor meer dan genoeg te doen!echt ik wist van te voren niet dta ik zo enthousiast zou worden over dit land.oh en petra by night is ook een echte aanrader en dan de volgende dag bij daglicht,heel bijzonder sfeertje.