Wij zijn al weer aan het zoeken voor de zomer 2006.
Heeft iemand voor ons een goede tip of een suggestie.
De Riva hotels lijken ons ook wel oke.
Wie heeft er ervaren met een Riva hotel.
We zoeken een goed zandstrand, een plek om te winkelen en om wat te bezichtigen. Niet te groot hotel en een beetje rust in de buurt zou ook lekker zijn. Dus niet de hele nacht last van disco-muziek enz.
Als je wat kunt melden zouden we dat zeer op prijs stellen, en zal ons zeker helpen met de keuze.
Oh ja en we willen niet vliegen met een turkse maatschappij.
Nu ik dit lees heb ik aardig wat preverenties, maar we staan open voor alle goede tips.
Vakantiereiswijzer is mij bekend, maar daar kan ik niet zoeken op alle vragen die ik gesteld heb. En ik probeer nu eerst een bestemming te vinden. Dat kan misschien het beste via dit forum, en dan kan ik als ik een locatie uitgezocht heb op vakantiereiswijzer kijken.
riva in Camyuva (valt onder Kemer geloof ik) is een niet te groot hotel…kiezelstrand! of riva Diva in Antalya…schijnt helemaal super te zijn!Zoek onder die namen op de vakantiereiswijzer anders
Ik weet niet naar welke plaats jullie toewillen en of je all-inclusive wilt.
Zelf ben ik al vele malen in het Hera hotel in Side geweest. Het is een klein hotel, maar wel erg gezellig.
Je kunt HP of All-in nemen.
Ze hebben een zwembad en een kleine hamam.
Er is geen animatie, dus een lekker rustig hotel.
Je zit op 200 m van het zandstrand.
De omgeving is vrij rustig en je zit vlak bij winkeltjes en eetgelegenheden.
Over het strand loop je in 20 minuten naar de oude stad.
Vanuit Side zijn er tal van mogelijkheden om dingen te gaan bezichtigen.
fransijn leuk dat je reageert. Maar wij zijn inderdaad op zoek naar all inclusieve en als het even kan een 5 sterren hotel.
Franka ik weet dat er overal stranden zijn, maar de meeste zijn toch met kiezels en sommige met rotsen. En wij zijn op zoek naar echt zandstrand en de mogelijkheid om een eind langs het strand te lopen, en geleidelijk in zee aflopend.
Ik heb ook wat info gelezen over Kumkoy. Deze plaats lijkt me ook wel leuk. Dit jaar zijn we in Titreyengol geweest. Ook heb ik gehoord dat er in Side zelf heel mooie stranden zijn.
Volgens mij, als je hier bij bij een touroperator/reisorganisatie boekt, gaan ze nu bijna allemaal met Nederlandse charters. Zelfs OAD, zoals hier ergens meegedeeld, doet geen zaken meer met Onur. Zo ook Corendon niet!
En die gene, die wel met eigen charters (corendon air) vliegen, bieden je ten alle tijde met bijbetaling, een Nederlande charter aan. Dus als jullie niet persè met een Turkse charter willen, kan dat, bij bijna alle reisorganisatie’s.
Over hotels en dergelijke kan ik niet zoveel zeggen. Zijn pas 2 x in Alanya geweest, in 3* hotels, wat ons goed bevallen was, maar dus niet is, wat jij zoekt.
Succes met zoeken!
Inmiddels 6 keer in Turkije geweest, waarvan 4 keer in Kumkoy, erg leuk gehad (in augustus weer ;)). Er zijn veel All-in hotels in Kumkoy, het strand is er erg mooi en het dorp is erg gezellig en veel winkeltjes, opdringerig maar niet zo erg als in grote steden zoals side, alanya, marmaris.
Iedereen die gereageerd heeft bedankt voor het meedenken.
We hebben eindelijk een beslissing genomen en gaan dit jaar niet naar Turkije.
We gaan naar Bulgarije, Hotel Marina Royal Palace in Duni.
Na een aantal jaren Turkije hebben we besloten om Bulgarije weer eens te bezoeken. We zijn al 4 keer in Bulgarije geweest, maar iedere keer een ander gebied.
Ik hoop dat we een goede beslissing hebben genomen.
We wensen allen die nog moeten boeken veel succes, want we hebben ontdekt dat je er snel bij moet zijn.
Hallo Schol, wij hebben bij Sudtours geboekt voor Hotel Side Star Park. All in, zandstrand, 1500 meter van Side centrum, (kun je over t strand naar toe lopen) en we vliegen met Transavia of Martinair. In de zomer wil ik trouwens nog een keer naar AD
Waar je nu naar toe gaat lijkt me een leuke bestemming, Side.
Laat me even weten hoe het is bevallen. Misschien dat we in het najaar nog iets kunnen boeken.
Zijn jullie bekend met Gümbet?? En dan met name Hotel Serhan (www.serhanhotel.nl) ligt op een paar minuten van het strand van Gümbet en een minuut of 10 van het strand van Bitez, het mooiste strand in de omgeving, heerlijk rustig ook! Serhan ligt bovendien ook op 5 min afstand van de Barstreet, die is bezaaid met winkels maar ook restaurants en barretjes, je hebt er geen last van de muziek het is er namelijk heerlijk rustig, in het Hotel. Ze hebben een heerlijk zwembad en een redelijk uitgebreide menukaart, kamers zijn ruim en voorzien van alle gemakken het personeel is erg vriendelijk en gastvrij en ze schenken niet alleen douwe egberts koffie, maar ook Senseo, met een koekje!! Bovendien ligt Bodrum om de hoek en zijn er in de omgeving tal van bezienswaardigheden, ook heb je natuurlijk de mogelijkheid om excursies te doen… Kan uit je bericht niet opmaken of er ook kinderen mee op vakantie gaan, zoja dan kan ik je verzekeren dat ook hun het naar hun zin zullen hebben!
Wat je ook kiest hoop dat jullie een geweldige vakantie tegemoed gaan, kan haast niet missen in Turkije!!!