Wie heeft meer info over camping bi-Village Kroatië

In juli gaan wij naar camping bi-village in Pula, Kroatië. Ik wil graag weten of er voor onze zoon van 16 wel genoeg te doen is daar. Op verschillende forums wordt er gesproken over de Disco, maar in de informatie over de camping kan ik geen disco terug vinden. Is er misschien een in de buurt dan?

Graag zou ik wat ervaringen van anderen willen weten.

Alvast bedankt,

:croatia:

hey,

ik ben zelf ongeveer 2/3 jaar geleden met mijn ouders meegegaan naar bi-village, ik was toen ook 15/16. Wij verbleven toen in de huisjes op de camping. Bi-village ligt niet in de buurt van het centrum…en er is…in je eentje (als jongere)…weinig te doen. Toen ik daar was, hadden ze geen disco, wel hadden ze op een terras bij het restaurant een dans-iets…mannen en vrouwen die in kroatische kledingdracht gingen dansen. Verder waren er weinig jongeren, meer kleine kinderen. Ik ben toen verder niet uit geweest daar, maar ik ga dit jaar naar Porec toe, dit is meer voor jongeren, ik ga ook met een jongerenreisorganisatie mee. Verder zou je naar Medulin of Rovinj kunnen gaan. Deze plaatsen zijn ook populair bij jongeren.
In Pula zijn meer barretjes en terrasjes dan echte uitgaansgelegenheden waar je zoon waarschijnlijk wel naar toe wil. Bi-village is zeker een aanrader, maar als je echt uit wil zal ik toch een andere plaats proberen, zeker ook omdat de camping niet in of bij het centrum ligt.

ik hoop je hier voldoende mee geholpen te hebben, anders stuur je maar een berichtje!

groetjes, Anika

Hallo,

Onze zoon van 16 gaat dit jaar weer mee naar bi village. Het is vorig jaar zo goed bevallen!!!
Er is een disco op de camping maar daar wordt eigenlijk niet zo veel gebruik van gemaakt. Af en toe gaan ze er heen. Vorig jaar gingen ze vaak met elkaar eerst afspreken bij het “sportcafe”. Ontmoetingspunt.
Daar werd gevoetbald, wat gedronken enz.
Daarna vertrok de groep naar het strand en daar zaten ze wat te praten, te drinken enz.
Wat er verder te doen is, is duiken, surfen, banaan boot of met een band achter de boot. Ook is er een gezellig centrum op de camping waar je, (je kan er niet omheen) elke avond ijs moet eten, zo lekker, + dat het kunstenaars zijn met ijs. Hele spectakels met ijs gooien. Ook is er een pool biljart en andere speelapparaten.

Een heerlijk restaurant op de camping waar je goed kan eten.
Wij gingen ook vaak eten naast de camping aan het strand richting FAzana.
Hier kon je voor 5 euro eten een 3 gangen menu alleen moest je hier voor 4 uur s’middags gaan eten.
Onze kinderen haalden af en toe een hamburger bij het restaurant, deze wordt gegrild en is enorm groot. Ze vonden het heerlijk.
Wij gaan namelijk met mijn broer op vakantie hij heeft ook 2 kinderen bij zich. zij zijn 14 en 13 jaar oud.
Wat verder heerlijk is, is het sanitair. Buitengewoon schoon en goed.

Dit zijn allemaal redenen voor ons om weer naar bi village te gaan.
Wij zijn hier vanaf 25 juli ruim 2 weken lang. Ook vrienden van Frank die er vorig ook waren komen weer naar deze camping.
Ik weet zeker dat wanneer jullie zoon zelf wat contact maakt hij het prima naar zijn zin heeft.
En jullie zelf ook.

Groeten Jose

Oh ja, er wordt bijna elke avond iets georganiseerd op de camping.

Dat is mooi wat ik hier allemaal lees :smiley:
Wij vertrekken a.s. vrijdag (28 juli), en rijden er in 2 dagen heen (+ overnachting in Oostenrijk).
Maar als ik dat zo allemaal lees lijkt het, dat we er een goeie vakantie krijgen :smiley:

Rens