Hoi…
zal me eerst ff voorstellen, ik ben Liane en ben net als vele van jullie gevallen voor de liefde in Turkije.
Ik wil er best wat over vertellen indien gewenst maar voor nu heb ik vooral een brandende vraag!
Ik zou dinsdag 20 augustus terug gaan naar Alanya samen met een vriendin omdat het leuk is, maar natuurlijk ook om mijn vriend op te zoeken…
nu kan ze niet meer mee, heeft een baan gekregen en krijgt geen vrij
Ik wil absoluut niet alleen vind het te spannend dus durf ik dat ‘nog’ niet aan. Is er hier iemand die zin heeft om mee te gaan voor een kleine vergoeding
van de tickets, ik hoef er niet rijk van te worden sterker nog ik lever er op in betalen doe je dan persoonlijk als we gezellig samen op weg naar Turkije zijn!
Hotel en transfer zijn inbegrepen natuurlijk en ik haal je persoonlijk op om naar het vliegveld te gaan hotel is half pensioen lekker aan het strand dus is zeker geen straf om daar te zitten, ben er 5 weken geleden ook geweest! Aantrekkelijker kan ik het niet maken, haal je op alles is verzorgd en betaald! Indien er interesse is hoor ik dat graag en het liefst zo snel mogelijk, anders ga ik annuleren en dat zou ik meer dan jammer vinden!
Hoop dat er iemand tijd heeft en vooral zin heeft om mee te gaan!
Groetjes,
Liane