wie heeft er ok plannen om in 2010 van nederland naar afrika te rijden met een vwd?
MIjn vriend en ik zijn van plan om met een landcruiser van nederland naar zuid afrika te rijden in 2010. Voor de veiligheid is het beter om met meerdere koppels te reizen door de sahara.
wie heeft er nog meer plannen om daar heen te gaan rond die tijd en wil met hun auto aansluiten door de sahara heen??
Mn broer is op dit moment met een vriend in een ‘oude’ Mercedes van Amsterdam naar Mali aan het rijden. Ze zijn al bijna bij hun eindbestemming. Een kort stukje van jouw geplande route, maar omdat je de Sahara noemt denk ik dat je zn blog wel interessant vindt.
Overigens lijkt jouw plan mij niet verkeerd. Geweldig avontuur! Kies je 2010 vanwege de WK of heeft dat er niets mee te maken? Wat is je geplande route?
Als de cliche factoren tijd, geld en relatie het toestaan deze rit ook te ondernemen, neem ik tegen die tijd weer contact met je op.
hee wat leuk van je broer. Ik zal zijn blog gaan volgen.
2010 kiezen we omdat het heel wat voorbereiding zal zijn. Volgende jaar willen we onze toyota landcruiser gaan kopen en al vast een proef rit maken door in 6 weken naar marroko te rezen en weer terug en een stukje sahara te doen om zo eens te kijken waar we met onze auto tegen aan lopen.
ik hoor het wel als je tegen die tijd ook plannen hebt. Lijkt me gaaf en ook vooral veilig om dit soort dingen met meer mensen te ondernemen.