Wie heeft er East Midlands tips?

Hallo allemaal,

een tijdje geleden ben ik een paar dagen in de East Midlands geweest (zie mijn foto’s). We hebben in die paar dagen aardig wat gezien (Nottingham, Chatsworht House, Lincoln), maar we vonden het zo mooi daar, dat we besloten hebben binnenkort nog een weekje te gaan. We willen onder andere gaan wandelen in het Peak District.
Nu ben ik benieuwd of er iemand tips voor ons heeft. Wat zijn daar bijvoorbeeld aanbevolen wandelroutes die we echt niet mogen missen? Of heeft iemand misschien tips voor overnachtingsmogelijkheden of leuke pubs en restaurantjes daar?
We zijn niet alleen op zoek naar info over het Peak District, maar ook naar algemene ‘inside information’ en ervaringen van andere reizigers in de East Midlands in het algemeen.

Groeten,
Annemarie

hey!

Ik loop zelf stage in Loughborough (een klein stadje dichtbij leicester) en ik vind de east midlands ook prachtig! Ik heb al veel bezocht (wil heel graag nog een keer naar lincoln en shepshed) maar persoonlijk vond ik cambridge echt het mooist, is dit te ver weg voor jou? Die hele universiteitssfeer en de mogelijkheid om op je gemakje alles in zo’n ‘punt’ te bekijken: heerlijke dag gehad!