Wie Gaat Mee Naar Cuba In Januari?

Ik wil graag in januari een maand naar Cuba. Wie is er nog meer van plan rond die periode te gaan? Als je tips hebt mag dat ook!
Ik ben 22 en na mijn studie journalistiek heb ik dit jaar gepland om te werken en te reizen. In maart ga ik naar Tanzania maar zo lang kan ik niet wachten. Dus als je plannen hebt voor januari, laat het weten! :smiley:

Marloes, lllous@hotmail.com

Hoi Marloes,

Als je een stagebedrijf weet op Cuba, (of iemand anders), ga ik graag met je mee. Ik zoek een stage op management niveau.
Cuba lijkt me het einde. Ik ben 20 jaar, HEAO studente, ik hou van salsa en spreek al een woordje Spaans.

Groetjes Annet
Mail me op: genie656@hotmail.com

Hallo Marloes,

Ik wil eind januari gaan rondtrekken in Midden- en Zuid-Amerika, waarbij ik eerst Cuba aan wil doen om daar evt. met de auto rond te rijden. Daarna wil ik naar Mexico vliegen en mijn reis vervolgen. Ik ben 25 jaar en werk in Amsterdam, maar omdat mijn werk me niet meer kan bekoren en ik toch altijd al wilde reizen, ben ik deze reis dus van plan. Tijdens mij studie op de uni van Tilburg, heb ik een opleiding Spaans gevolgd, maar ik vrees dat daar niet meer zoveel van over is (2.5 jaar geleden ben ik al eens in Mexico geweest alwaar ik me in het Spaans redelijk verstaanbaar kon maken).
Laat maar horen.

Sjoerd (sjoerde@hotmail.com)