Wie gaat ermee op een cruise naar st.petersburg

Ik heb al aardig wat gereisd,maar een cruise is toch wel heel speciaal.
alleen betaal je dubbel als je als 1 persoon wilt gaan. en dat is echt te gortig. daarom doe ik een poging een zelfstandig,onafhankelijk persoon te vinden op dit forum, die ook graag zou willen varen op de ROTTERDAM v.d. H.A.L.61.000 ton.
neee, niet schrikken,ik ben zelf low budget gewend,wat voor mij de enigste manier van reizen is om de mensen ,natuur en cultuur van een land te ontdekken.
Deze reis is 14 dagen ,voor € 58 per dag.lodging,food en vervoer. 14 dagen varen op dat grote schip als passagier.Het is echt een belevenis. deze reis gaat 2 x per jaar vanuit R’dam en er weer terug. naar de Oostzee, meest oosterlijke punt is : St.Petersburg.
vertrek 24/5 of 5/7
Je leeftijd ,man of vrouw, vindt ik niet belangrijk, als je varen en ontdekken leuk vindt,zijn we al heeel ver.
tot gauw loveandlight

Hoi loveandlight,welkom op wereldwijzer!
Nou leuke plannen een cruise naar het mooie St.Petersburg,heb je al ondertussen het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten).
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog loveandlight !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Dag,
Hoop dat je een mooie reis naar St.Petersburg hebt gehad,met een hutgenoot(e).
Nu ik zoek ook een hut genoot voor 19 okt. voor 26 dagen met de Hal naar VS en de ABC eilanden.
Het gaat voor mij ook om de kosten(alleen veel te duur)
Man 68 jaar sportief,sociaal en ook heel zelfredzaam.
De advertentie kan je zien op cruisewinkel actie.
IK begrijp het is lang maar je bent zo vrij als een vogel,alleen sávond alleen eten is niet gezellig.
groet Peter

Hallo Peter,

ja, zelfde type en leeftijd als ik. heerlijk lekker lang varen.MAAR ik ga naar Indo China.
nee, St.Petersburg heb ik niet gezien.
2 reacties, de 1 wilde wel ,maar had geen geld.
de ander reageerde,nadat ik net een alternatief geboekt had voor de lente.
Oh, wat was ik boos op mezelf,dat ik niet even een weekje langer gewacht had.maar het weer bleef in juni hier maar slecht.Ik wilde echt weg.
Achteraf nog wel contact gehad met die vrouw,maar ik zou veel te oud voor haar zijn.Ze gaf me het idee,al met rollater te lopen en ik bood aan haar te bezoeken. daar schrok ze hevig van. ze bleek 3 jaar ouder dan ik.
Niet zo veel mensen schijnen te kunnen lezen. Jij wel, lijkt me zo.
maar ik heb al wat.
Wie weet een volgende reis ??!!
Het gaat je goed.
Hoop, dat je op tijd iemand vindt voor je reis.
hoop, dat dit naar jouw email adres gaat en niet openbaar. Het stikt van de iconen hierboven,nogal onhandig, maar kan geen privé bericht vinden. Kun je me een seintje geven of dit alleen te lezen is voor jou.
vriendelijke groet,

love and light

Dit bericht is voor iedereen te lezen, dit is namelijk een bericht in een openbaar topic in het Even Voorstellen Forum. Wanneer je op het profiel van de gebruiker klikt (gewoon op zijn/haar avatar), krijg je een overzichtje met welke acties je kunt ondernemen. Je kiest dan voor de tweede optie:

[ul]
[li] Als vriend toevoegen[/li]

Privé-bericht sturen

Op je negeerlijst zetten

Laatste berichten

Laatste gestarte onderwerpen

Artikelen

Weblog berichten

Bekijk gesprek
[/ul]