Wie Gaat Er Werken In Italië Via Eurocamp..?

Ik ga 2 mei naar Italië voor 5 maanden. Ik ga daar werken op een camping voor 5 maanden. Zijn er nog meer mensen die dat ook gaan doen deze zomer of het al gedaan hebben. Ik zou er graag meer over willen weten.

Groetjes Manja… :smiley:

Hallo Manja!

Ik ga ook 2 mei voor eurocamp werken ik ga naar Ca’ Savia (Treporti). Waarschijnlijk zien we ons dan dus!! Ik heb er heel veel zin in. Ik ga 11 weken, tot 15 juli. Ik ben wel ontzettend benieuwd omdat ik op allerlei sites heb zitten zoeken en lezen en ik lees veel verschillende reacties… Ik kreeg woensdag mijn brief en ik schrok wel effe van die 15 kg bagage :o dat word dus 10 keer nix! Ik vraag me wel af hoe we nou precies gaan, met de trein of het vliegtuig maargoed ik moet tog nog effe bellen om wat dingen te vragen! Nou wie weet tot ziens!

Groetjes Birgit

Ik ga ook in Italie werken voor Eurocamp, in Cavallino op camping Union Lido. Maar gaan jullie op 2 mei?? Ikke vertrek eerst op 25 april naar Engeland voor een Engels sofinummer, jullie toch ook neem ik aan? :blink:

Nou ik vertrek 2 mei naar Engeland. En dan weer naar Nederland voor de training en daarna door naar Italië… Groetjes!

Hallo meiden, die de aankomende dagen naar Italie vertrekken bijv:camping
Ca,Avio met Eurocamp.
Mijn zoon is vorige week vertrokken, eerst naar Engeland en 29 april naar Italie maar met de bus.
De rit duurde !8 uur maar was wel te doen ,je slaap met zijn drieen in een tent (wel gezellig toch) let op je geld, want jullie krijgen alleen ontbijt van hun de rest moet je zelf voor zorgen , er staat een kook toestel in je tent en je moet het onderling zien te regelen.
Word je wel lekker zelfstandig van.
Verwacht niet te veel als je op je aangewezen camping komt, want het seizoen is nog niet begonnen.
Dus alles ziet er nog kaal en verlaten uit,de eerste twee weken is het hard werken en veel schoonmaken voordat de eerste gasten komen …
Maar daarna word het zeker leuk en gezellig, garantie heb je nooit maar maak er wel wat van.Zo kom je ,je tijd wel door.
Aan iedereen die gaat meisjes en jongens, heel veel plezier daar in het verre Italie (Ca Savio )
En doen jullie maar de groetjes aan Michael als je Hem daar ziet van Joke .
Veel vakantie plezier voor jullie allemaal .doeiiiiiii :smiley:

Hoi,

ik was wat aan het rondneuzen op deze site en toen kwam ik jullie bericht tegen. Ik vertrek dit jaar(1 mei '06) naar Italie met eurocamp. Het lijkt mij leuk wat verhalen van jullie te horen en tips zijn ook altijd welkom!! :slight_smile:

Hoop snel wat van jullie te horen want ik vertrek al over 4 weken!

Groetjes Eline

langenberg… hmm jouw berichtje komt mij erg bekend voor. die heb ik al een tijd geleden overal en nergens gelezen. precies hetzelfde berichtje ? :S

voor de mensen die gaan werken voor eurocamp… boense! :stuck_out_tongue: