Wie gaat er van 15 t/m 29 aug naar Blanes

Zijn er btw niet meer mensen die tussen de 15 en 29 aug naar App Lotus gaan??? :o :o :o

Het eten is goed betaalbaar naar mijn menig.
Een aantal Nederlandse tenten waar je lekker kunt eten tegen normale prijzen … Buiten dat ook genoeg Spaanse restaurants die betaalbaar zijn!

Prijzen in de disco’s voor drank zijn rond de 4 euro voor pils etc. Mixdrankjes 6-8 euro. Entree ligt meestal tussen de 5-10 euro.
In de kroegen zijn de prijzen uiteraard lager.

Originally posted by Bart (dj Mimos)@06-03-2005, 19:43:49
** Het eten is goed betaalbaar naar mijn menig.
Een aantal Nederlandse tenten waar je lekker kunt eten tegen normale prijzen … Buiten dat ook genoeg Spaanse restaurants die betaalbaar zijn!

Prijzen in de disco’s voor drank zijn rond de 4 euro voor pils etc. Mixdrankjes 6-8 euro. Entree ligt meestal tussen de 5-10 euro.
In de kroegen zijn de prijzen uiteraard lager. **

dankje… daar heb ik in ieder geval iets aan.

Weet iemand ook nog wat meer over die lachgas ballonnen??
Wat gebeurt er allemaal als je dat gas inademt?.. ik heb al een paar mooie verhalen gehoord :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :lol:

is drank serieus zo duur :o gekko’s dan spoort die reisorganisatie van mij niet :stuck_out_tongue: die zegge dat ik ongeveer 150 euro zakgeld mee moet neme om uit te gaan :lol: dat word dus 300 euro :smiley:

To: chantiejj

Hoelang ga je dan??

Ik ga 15 dagen en ik ben van plan om toch min wel 50 euro per dag uit te geven… dus dat wordt nog wel ff sparen :stuck_out_tongue:

haha ja… 150 euro voor 15 dagen. dan ben je binne 5 dagen door je geld heen… ik ga inderdaad van minimaal 50 per dag uit. :smiley:

ik ga 21 dagen… :smiley:

rene

21 dagen… Dan moet je wel wat geld hebben als je 50 p.d uit wil geven ja.
Maar hoe langer hoe beter natuurlijk :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue:

Wij zijn ook van plan om een dagje naar Barcelona te gaan…
Voor degene die er al eens geweest zijn (en dit misschien ook hebben gedaan) is dit handiger te doen alleen of met 1 of andere excursie met de mannen van Beachmasters (waar wij mee reizen)

Hallo???

Originally posted by spanje_blanesss@07-03-2005, 14:50:23
** 21 dagen… Dan moet je wel wat geld hebben als je 50 p.d uit wil geven ja.
Maar hoe langer hoe beter natuurlijk :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue: **

ja ag… je moet er wat voor over hebben he :P… en barcalona is inderdaad erg leuk om een keertie te zien… maar het best is wel met een organisatie want dan zie je in één dag alle leukste dingen. Ik weet verder niet of beachmasters dat doet hoor…

xxxx
rene

Wie vertrekt er nog meer op 15 aug met de bus vanaf Groningen??

haha nou ehm k ga 10 dagen maar volgesmij zijn 2 dagen daarvan in de bus. dus ben ongeveer 8 dagen in blanes en al mijn eten zit al bij de prijs inbegrepen (ontbijt, lunch & avondeten) dus ik hoef alleen maar drank enzo te kopen :smiley:

Dat is wel beter ja dat het eten al bij de prijs zit inbegrepen
dan hoef je ook niet elke x te checken of je nog wel genoeg geld hebt om eten te kopen… bij ons zit alleen het ontbijt inbegrepen…

To: chantiejj
wanneer vertrek je btw?

hallooo, wij komen 27aug aan en blijven tot 2 september… wie zijn er dan nog meer??? Grtjes Debby&Jolanda

Originally posted by Missydebby@09-03-2005, 19:18:42
** hallooo, wij komen 27aug aan en blijven tot 2 september… wie zijn er dan nog meer??? Grtjes Debby&Jolanda **

hey…
Dit onderwerp is meer voor de mensen die tussen 15 en 29 augustus naar blanes gaan… als je wilt weten wie er nog meer op dezelfde datum als jullie gaan, moet je ff een nieuw onderwerp aanmaken…
Waarin je vraagt wie er nog meer op die datum gaan

:smiley: ik vertrek 11 juli en ik blijf tot de 20e

Originally posted by chantiejj@09-03-2005, 21:52:19
** :smiley: ik vertrek 11 juli en ik blijf tot de 20e **

ik pas eind augustus <_<

Heeft iemand nog tips over dingen die je echt mee moet nemen?
Zoals je tandenborstel :stuck_out_tongue: