a.s. februari ben ik een maand vrij en van plan om naar Costa Rica te reizen.
Ondanks dat ik al veel heb gereisd, past het goed bij mij om dit (gedeeltelijk) samen met een relaxt en flexibele reisgenoot (m/v) te doen!
iemand die van zon zee en drankjes op het strand houdt, maar ook heel blij wordt van de natuurlijk en cultuur.
Ik ben de Lonely Planet aan het lezen over Nicaragua. Dat is het buurland van Costa Rica.
Dezelfde natuurpracht, alleen dan minder toeristisch. Ik ben van plan om vulkanen te beklimmen, boottochtjes te maken en de prachtige natuur op de grens met Costa Rica te verkennen. Dan kom ik toch aardig in de buurt. Een van die natuurreservaten is:
Lijkt dat je wat ? Ik vlieg 15 februari naar Managua en op 6 maart terug.
Hi Marcel,
dat klinkt goed! ik sluit de buurlanden van Costa Rica zeker niet uit, maar ben er geboren en daarna nog niet eerder terug geweest. Het is dus voor mij belangrijk om iig te beginnen in Costa Rica (2-10 feb) en daarna eventueel nog naar buurlanden te gaan. Rond 24 feb ga ik terug, want ik start 1 maart met nieuwe baan
het kan nog wel een optie zijn om ook naar Nicaragua te gaan, laten we daar anders even over mailen!
Leuk om te lezen dat je bent geboren in Costa Rica!
Ik vertrek over 11 dagen vanaf Amsterdam richting Costa Rica voor een paar maanden Eerste dagen ben ik in San Jose, dan aan de kust (Playa Flamingo); hier verblijf ik gedurende 5 weken bij een gastgezin om een Spaanse taalcursus te volgen maar in de weekenden wil ik alles zien dat het land te bieden heeft! Na die 5 weken wil ik nog 2 weken doorreizen in Costa Rica en eventueel naar Panama (Bocas del Toro) en dan door naar Cuba voor een paar weken.
Laat me maar weten wat jouw plannen zijn! Welke datum wil je vertrekken? En waar wil je naartoe in Costa Rica?