Wie gaat er nog naar Turkije?? In oktober??

heeeej allemaal :slight_smile:

ik heb ook een probleempje, wil namelijk ook heeeeeel erg graag gaan in oktober.
vriendinnen van mij zijn op dit moment daar helaas kon ik geen vrij krijgen van mijn werk echt super balen gewoon :frowning:
nou ik heb voor 4 jaar terug ook een lieve jongen ontmoet waar ik nog contact mee heb, hij wil heel graag dat ik naar bodrum kom en dan bij hem thuis verblijf, nou ik ben wel van plan om naar zijn thuis te gaan maar wil toch wel even goed een hotelletje op de achtergrond hebben tis toch best eng,helemaal alleen naar turkije. daarom zoek ik een leuk reisgenootje die eigenlijk een beetje in hetzelfde schuitje als mij zit :slight_smile: zodat we toch gezellig samen kunnen reizen en ook op elkaar terug kunnen vallen :slight_smile: mocht er iets zijn…natuurlijk wil ik diegene wel een beetje leren kennen tis niet zo dat ik met de eerste de beste het vliegtuig in stap.

hoop dat er iemand is die ook de laatste week van oktober naar zn lover wil zo ja dan reageer maar ik wil graag mee :slight_smile:

groetjes!!!

Leuk dat je naar Turkije gaat, wou graag mee ! maar helaas…:frowning:
xx macy

jammer :frowning: evengoed bedankt voor je reactie :slight_smile:

Alsjeblieft.

Mag ik vragen waar je heengaat in Turkije? Lijkt me gemakkelijk te weten. Of heb ik er overheen gelezen? :slight_smile:

Volgens mij gaat ze naar Bodrum…toch ??

ja hehe inderdaad bodrum :wink:

Oke, ik was alles weer een beetje aan het bijlezen en zag inderdaad in een ander gedeelte voorbij komen dat je naar Bodrum gaat! Sorry :redface: maar zag het hier niet.
Nee, naar Bodrum reis ik sowieso niet met je mee, voor mij zou het Alanya moeten worden, helaas!

ohh jammer :frowning: na ja ik zoek verder :wink:

Alhoewel, ik lees net ‘Liever geen bikini’s in Alanya’, ik moet toch wel bruin worden! :biggrin:

huh wat bedoel je met liever geen bikini’s in Alanya ?

Macy: lees het nieuws van gisteren even :wink:

Ik ga in Oktober ook lekker naar me verloofde toe, maar me hele familie gaat ook mee.
Ik moet in Belek zijn…
Wanneer vlieg je?

Macy, heb je het bericht gevonden? Het stond in ieder geval in de Telegraaf van gisteren!
Maar dat gaat dus heus niet gebeuren hoor. :zon02:
Vond het wel even opvallend bericht om hier te vermelden! hihi

Heb t nog niet geleze ga t nu s doen…zal wel weer onzin zin ofso…:stuck_out_tongue:

Ohhhh alleen maar tijdens de ramadan…dan is het niet zo erg :stuck_out_tongue:

We zitten nu toch in Nederland, dus kan geen bikini aan :slywink:

haha, maar mag je dat dan ook niet op het strand aan ? Trouwens ik heb n vraag is het ook zo even heet in turkije in eind april begin mei als in augustus ?

nee… Het is in april een stuk kouder… Het is hier in april toch ook kouder dan in augustus?

Ja, misschien was het daar anders maar wel warm genoeg om in korte broeken en topjes en zo te lopen (vraagteken) sorry de knopjes doen raar…