Zonvakantie oktober (wk 42-43)

Afgelopen zaterdag thuisgekomen van een overheerlijke zonvakantie in Alanya! Nauwelijks thuis en de heimwee slaat al toe!

Met nog een overload aan vakantie uren heb ik mezelf beloofd in oktober opnieuw 2 weekjes vakantie te pakken!

's Avonds de gezelligheid opzoeken, overdag bakken op het strand!

Alanya, here I am again!

Welke spontane, gezellige, no nonsense meid heeft er zin om vanaf 10 oktober een kleine 2 weekjes zon en cocktailtjes mee te pakken?

Me is een vrolijke, hetero, single meid van 27 die voorlopig nog geen zin heeft om thuis achter de geraniums te gaan zitten!

Ik hoor het graag!

Hay Marsha!

klinkt geweldig!! ik ben 1x in turkije geweest kusadasi en was erg leuk :smiley: en heerlijk weer daar!
ik heb nog geen vakantie maar zou vakantie kunnen aanvragen!

ik ben 19 jaar in nov 20 dus let me know what you think?

Groetjes! Maaike

Hallo
WAt grappig is dat zeg ik ben net zelf ook terug uit Turkije en de heimwee slaat hier idd ook al toe het gemis wordt steeds groter:frown:mis ook de gezelligheid de terrasjes het strand etc ik wil dan ook zelf erg graag weer terug naar Turkije liefst ga ik zelf weer richting Bodrum dit omdat ik het hier erg naar de zin heb gehad…
Zou zeggen laat eens iets van je horen.

         Groetjes

Hallo allemaal,
Begin oktober ga ik naar Alanya en probeer weer net als afgelopen voorjaar enthousiaste mensen( ongeveer tussen de 25 en 40) mee te krijgen.
Afgelopen mei zijn we uiteindelijk met 7 personen gegaan wat een enorm succes was. Wil je meer weten mail gerust naar a.rv@live.nl