Wie gaat er nog meer rond eind januari?

Hey,
Ik ga eind januari overvliegen naar Curacao. Zijn er mensen die nog meer rond die tijd gaan vanuit Amsterdam en zijn er toevallig ook mensen hier die vanaf januari/februari stage gaan lopen op de schroedersschool?

en heel misschien mensen die naar Casa Lulu gaan??

ik hoor het graag!!!

liefs wendy

Hoi Wendy,

Ik ga ook eind januarie naar Curacoa. Maandag 30 januari moet ik voor het eerst stage lopen. Dus ik zal waarschijnlijk tussen 25 en 29 januari van Amsterdam naar Curacao vliegen. Ik loop stage van 1 februari tot en met ongeveer 20 juni, dit doe ik in de wijk Emmastad bij een Architectenburo.

Misschien is het leuk om via msn te chatten? Of stuur even een mailtje.

groetjes,
Pieter Vermeer
20 jaar

email: [EMAIL=“pwvermeer@gmail.com”]pwvermeer@gmail.com
msn: piozero@hotmail.com

hey wendy

op 7 nov. vertrek ik voor n half jaar naar casa lulu. ga er stage lopen.
verder weet ik ook niet wie er nu zitten ofzo. zie wel.
maar komt vast goed, t lijkt me echt een gezellig huis.

ga jij in je eentje? …

groeten marnix

Hej,

Ik zou eerst ook van januari tot en met juni naar Casa Lulu gaan. Maar omdat mijn stage helemaal andere kant van de stad ligt heb ik toch besloten om naar een ander huis te gaan, namelijk Villa Palm Beach. Ik hoor wel van veel mensen enthousiaste verhalen over casa Lulu. Misschien moet ik mezelf maar een keertje uitnodigen daar als ik op Curacao ben :slight_smile: .

gr. Pieter

he pieter.

ik ga bij de julianabrug werken, ik zou dus eerst ook in villa palm beach gaan wonen, zou samen met klasgenoot een 2 persoons kamer huren daar, maar die klasgenoot gaat niet meer mee, :S. . dus ik rondmailen en nu heeft casa lulu een kamer voor me. is wel een eind reiden maar het schijnt dat er wel meer mensen in punda werken uit het huis.

maar langskomen kan natuurlijk altijd, misschien woon ik in januari al in palm beach, ze houden me op de hoogte als er iets vrij komt. palm beach lijkt me echt een super huis om te wonen.

ik heb iig gruwelijk veel zin om te gaan !!!

groeten

Hoi,

Ik ga toch niet in Villa Palm Beach wonen omdat deze vol schijnt te zijn. Nu ga ik wonen in Villa Makamba in de wijk Steenrijk (=Salina)

gr. pieter