Wie gaat er nog meer naar Zweden?

a

Ik wil naar Zweden. Wanneer ben je van plan om naartoe te gaan?

natalia

Ik wil naar Zweden. Wanneer ben je van plan om naartoe te gaan?

Natalia

Ik wil graag naar Zweden. Wanneer ben je van plan?

Natalia

Hallo
Ik ben van plan om via zweden naar finland over het eiland aland te gaan
Daar liggen veel van die kleine eilandjes en die wil ik heel graag aandoen
Wij reizen wel met de camper
We zijn 2 jaar geleden ook al naar zweden geweest is wel een geweldig land en zeker als je van de natuur houd
Ik heb inmiddels al wat informatie gehad van nederlanders die in zweden en finland wonen en dan willen we vertrekken met 2 campers half mei was de planning
Groeten van Toos en Nico:dag:

Wij gaan eind juli met een camper naar Zweden. Weet iemand nog een leuke camping (voor kinderen tussen de 8-12). Onze route staat nog niet vast:zon02:

Jullie zijn van harte welkom op onze Farm, met vele aktiviteiten voor de kinderen oa. ezeltocht, beversafari, op pad met de siberian huskies, vissen. Meer info op onze website: www.backsjonsupport.se

hebben jullie ook kampeerplaatsen voor campers, dit kon ik niet zo snel uit jullie site halen

Vanaf dit jaar hebben we ook kampeerplaatsen cq camperplaatsen aan te bieden. De kinderen zullen zich zeker goed vermaken op onze farm.

We hebben een eigen privé badplaats, maar op ca. 1 km afstand is nog een badstrand , ook erg geschikt voor kinderen.

:slapen: Prijs per nacht : 100 sek/10 euro incl. stroom en water.

Klinkt goed, hou ik bij de planning zeker in gedachte. :vak02::zon02:

hoi hoi…over een kleine 3 weken woon ik maar liefst 2.5 maand in Zweden!
Ik ga werken als au pair en woon in Sodermanland, een klein halfuurtje by car vanaf Stockholm.

Als er nog meer nederlandse studenten zijn, ik hou me aanbevolen voor een drankje!!

liefs:dag: