graag had ik wat info ontvangen van mensen met ervaring over reizen met een camper door finland en zo terug over sweden.
starten in helsinki, dan zo de kust tot rovaniemie en terug via stockholm. dit gebeurd in de zomer
bedankt
graag had ik wat info ontvangen van mensen met ervaring over reizen met een camper door finland en zo terug over sweden.
starten in helsinki, dan zo de kust tot rovaniemie en terug via stockholm. dit gebeurd in de zomer
bedankt
Beste Hondje?
jou reis door finland en zweden is heel goed te doen en de campings zijn goed tot zeer goed en van alle gemakkken voorzien zelfs keukens hebben zij daar om te koken de campings zij wel duurder dan in europa maar je moet wel een scandinavische carnet camping kaart aanvragen daar er enige campings zijn die je dan niet toelaten en die kost ongeveer 10 € verder ben ik zelf via denemarken langs de oostkust en via de sondbrug en de oostkust van zweden en finland ri noordkaap geweest en terug langs de fjorden aan de west kust van noorwegen ri faraó eiland in denemarken en toen naar huis 4 weken gedaan deze trip is heel mooi in finland boven in zijn er weing campings dus denk daar aan met de tijd van rijden tot savond’s, alles is gewoon te koop in de winkels wel duurder dan bij ons
al met al fijne vacantie en geniet van de lange dagen zonder nacht de wegen zijn doorgaans goed ,alleen de tunnels zijn een nachtmerry daar moet je hele goede verlichting voor hebben anders beland je zo in diepe kuilen in het wegdek
met gr Alwin mail later eens hoe het geweest was:dag::wereld:
hallo
bedankt voor de info, heb al een campingcard voor skandinavie aangevraagd en gekregen