Wie gaat er mee naar Mexico????

Hey allemaal,
Ik ben 24 jaar en over ongeveer drie weken klaar met mn opleiding. En dus wil ik rond 20 januari richting Cancun vliegen (voor 2 a 3 maanden)om hier eerst even aclimatiseren aan het strand en daar ter plaatse verder te kijken. Ik heb dus vooralsnog geen concrete plannen voor daar, maar die wil ik verdere inhoud geven als ik daar ben omdat ik op dit moment niet precies weet wat er allemaal te zien en te doen is. Is, of zijn, er meerdere mensen met soortgelijke ideeen (en ongeveer rond dezelfde leeftijd als ik) die ook naar Mexico afreizen dan hoor ik graag van je/jullie misschien dat we iets kunnen afspreken. (ik ben zelf sportief en wil ook leren kitesurfen in mexico, verder hou van luieren aan t strand maar ik wil ook wel het 1 en ander zien).
gr, Johan

Hey

Ik ben Elon. Ik wil ook heel graag naar Cancun. Ik wou ook rond de datum gaan dat jij gaat. Ook voor ongeveer 2 a 3 maanden, afhankelijk hoe het daar is. Onze intresses komen vrij overeen, ik hou van surfen, relaxen en uitgaan. Heb jij al informatie over, de appartementen en werk daar? Of weet je waar dat te vinden is?

Ik wil wel mee naar mexico ik kan alleen maar 3 weken en wil naar playa del carmen 2weken, en een week naar peurto vallarta

pieternijssen@hotmail.com