Holaaa :vak02:
Zin in een leuk reisje, georganiseerd? of niet? Ik zit te denken aan Mexico maar weet nog niet wie ik allemaal mee ga krijgen vandaar hier nog een oproepje.
Ik ben een 25jarige v, student. Meer info stuur iets prive!
Ciaaoo
Holaaa :vak02:
Zin in een leuk reisje, georganiseerd? of niet? Ik zit te denken aan Mexico maar weet nog niet wie ik allemaal mee ga krijgen vandaar hier nog een oproepje.
Ik ben een 25jarige v, student. Meer info stuur iets prive!
Ciaaoo
Haaay ! Ik las net even je advertentie , en ben ook net op zoek naar een reisgenootje voor het paradijselijke Mexico. Ik ben 19 jaar en ook student.
Ik heb mijn vlucht al geboekt , en het is wel voor de periode (28/05 - 19/06) ?
Moest je interesse hebben… laat iets weten !
groetjes Farah
heey Farah
ik ben een student van 19 jaar( jongen). Ik ga terug naar mexico in playa del carmen van 11 mei tot 8 juni. ik heb daar een appartement voor 200 dollar per maand. ik heb daar vrienden dus daarom ga ik alleen, maar nederlandse mensen van mijn leeftijd ontmoeten zou wel grappig zijn misschien kunnen we keer uitgaan enz XD. Waar precies in mexico ga jij naar toe?
gr Ramón
Dag Ramón ,
Ooh gezellig ! Ik ga ook naar Playa del Carmen !! van 25 mei tot 19 juni .
Wel super dat je daar een appartementje hebt . Ik heb nog geen specifieke plannen waar ik zal verblijven of wat ik allemaal ga doen , maar ik denk dat ik daar snel eens mijn werk zal moeten van maken. Tipsss ?
Het is mijn eerste keer in Mexico en helemaal alleen… spannend .
Eens afspreken zou idd wel eens tof zijn
groetjes