Holaaa :vak02:
Zin in een leuk reisje, georganiseerd? of niet? Ik zit te denken aan Mexico maar weet nog niet wie ik allemaal mee ga krijgen vandaar hier nog een oproepje.
Ik ben een 25jarige v, student. Meer info stuur iets prive!
Ciaaoo
Holaaa :vak02:
Zin in een leuk reisje, georganiseerd? of niet? Ik zit te denken aan Mexico maar weet nog niet wie ik allemaal mee ga krijgen vandaar hier nog een oproepje.
Ik ben een 25jarige v, student. Meer info stuur iets prive!
Ciaaoo
Haaay ! Ik las net even je advertentie , en ben ook net op zoek naar een reisgenootje voor het paradijselijke Mexico. Ik ben 19 jaar en ook student.
Ik heb mijn vlucht al geboekt , en het is wel voor de periode (28/05 - 19/06) ?
Moest je interesse hebben… laat iets weten !
groetjes Farah
heey Farah
ik ben een student van 19 jaar( jongen). Ik ga terug naar mexico in playa del carmen van 11 mei tot 8 juni. ik heb daar een appartement voor 200 dollar per maand. ik heb daar vrienden dus daarom ga ik alleen, maar nederlandse mensen van mijn leeftijd ontmoeten zou wel grappig zijn misschien kunnen we keer uitgaan enz XD. Waar precies in mexico ga jij naar toe?
gr Ramón
Dag Ramón ,
Ooh gezellig ! Ik ga ook naar Playa del Carmen !! van 25 mei tot 19 juni .
Wel super dat je daar een appartementje hebt . Ik heb nog geen specifieke plannen waar ik zal verblijven of wat ik allemaal ga doen , maar ik denk dat ik daar snel eens mijn werk zal moeten van maken. Tipsss ?
Het is mijn eerste keer in Mexico en helemaal alleen… spannend .
Eens afspreken zou idd wel eens tof zijn
groetjes
ja ik bedoel ik neem daar een appartement voor 200 doller in 1 maand ik heb hem nog niet :P. dat zou jij ook kunnen doen misschien daar tipp? want een hotel is wel iets duurder. en ik heb wel veel tips voor je hoor echte aanrader is om met walvishaaien te gaan zwemmen, tulum, palenque, chitchen itza, coba zijn al aanraders en dan zijn er nog een paar. Je kunt er ook heel leuk uitgaan leuker als in nederland mocht je van uitgaan houden. maar grappig joh dat je er ook die datum bent heb je geen facebook of email ofso kan ik miss nog wat meer tips geven?
gr ramon
Ajaaa zo ik dacht al ! Is inderdaad geen slecht idee. Via welke organisatie heb je dat appartement dan geboekt? En oja nog een klein detail , ik ben wel geen nederlandse, maar een belgische
hahaa .
Jap facebook is Farah Djemaa , voeg me gerust toe en dan praten we daar wel eens verder !
Byee
Hey hoi,
Las je oproep voor een reisgenoot. Wil je reizen en werken of alleen reizen? Je kunt me bereiken op rowandebest@hotmail.com of 0625338836. Sms dan, slecht bereik momenteel wegens de brand bij vodafone… Heb ik weer, pfff… hahaha. Spreek je, mazzle Rowan
ik heb dat niet via een reisorganisatie gedaan. Een vriend daar in playa del carmen heeft dat voor me geregelt :D. haha owh nou laat dan maar! neehoor grapje haha belg zijn mag ook ik spreek je daar dan nog wel verder!
Da’s op het moment (ook) mijn afweging. Deze route spreekt mij erg aan maar in Mexico wil ook Mexico-stad gezien hebben en wellicht wil ik op sommige plaatsen wat langer of korter blijven als het mij bevalt of niet. Duurdere hotels hoeven voor mij ook niet en ik denk dat hostels of casas ook wat internationaler gezelschap trekken. Daarnaast zou ik op het eind van de reis nog ff wat langer aan/op het strand willen liggen.
Maar met een georganiseerde (single) reis hoef je je eigen geen druk te maken of je op tijd in de juiste bus zit en zijn het mensen met dezelfde interesses.
Om met Johan Cruijff, die nu trouwens ook iets met een Mexicaanse club heeft, te spreken… “Elk nadeel hep ze voordeel”.
Ik blijf nog afwegen tot eind oktober/begin november wanneer ik voor 3-4 weken op reis wil.