Reisgenoot gezocht/ mexico

ik ben 25 jaar en zoek reisgenoten die ook naar mexico gaan in juli. ik ben verder daar nooit geweest.wil heel graag er heen. laat me ff horen als je ook plannen hebt
david18h@hotmail.com
groeten

heey,

Ja ik ga alleen naar mexico 13 mei. Ik zit nu nog in Ecuador. Ik zou daar graag rond willen reizen en samen is alitjd leuker dan alleen. Ik blijf 3 maanden in Mexico en heb mijn ticket al geboekt. Ik vlieg naar Mexico city.
Laat het me maar weten
Ik ben trouwens 19 jaar en makkelijk en avontuurlijk.
(ik ben ook alleen naar ecuador gekomen en leeftijd maakt niks uit want de meeste vrienden hier zijn rond de 25)

mijn e-mail: diggie_akkermans@hotmail.com

hoi
ik zou graag naar mexico willen maar ik werk in mei dus ik kan geen vakantie nemen pas in juli heb ik vakantie. als je nou in juli ging had ik mee gegaan maar jammer.

ik hoop dat je iemand kan vinden die ook in mei naar mexico gaat.

groetjes

Mochten jullie nog zeer goedkope luxe accomodatie nodig hebben in Yucatan Mexico: surf dan naar mijn website: #1 Gratis website maken 2022 | Met .BE domein | JouwWeb.be Het kost in mei 129 euro voor een bungalow met zwembad geschikt voor 6 personen en een grote tuin. Per dag huren is ook mogelijk (35 euro 1 dag, 65 euro 2 dagen, 89 euro 3 dagen etc…)

Mijn email is: [EMAIL=“holiday-yucatan@hotmail.com”]holiday-yucatan@hotmail.com

Ik wens jullie een fijne vakantie!

ej allo, ik ga ook naar Mexico in juli. 11 juli t/m 11 augustus om precies te zijn aangezien ik al een ticket heb geboekt. Mijn bedoeling was wel om rond te reizen in Mexico, oftewel wat cultuur mee te pakken, maar zeker ook te relaxen…Ben ook nog nooit in Mexico geweest, wel ervaring met backpacken.

Hey,

Ik ben van 23 augustus tot 10 september in Mexico en ga vanuit Mexico City met de auto een mooie tour doen van 14 dagen. Ik ben nog op zoek naar een codriver voor een deel van de trip of de ganse trip.

Greetz,

Sam

De tour die ik ga doen kan je terugvinden op www.suntrek.com en noemt Viva Mexico