Per toeval heb ik toch 3 weken vakantie en wil deze graag benutten met een mooie rondreis met backpack. Wie heeft er toevallig ook vakantie van 31-07 t/m 21-8 en gaat er met mij mee naar schiphol om daar te besluiten waar we heen gaan en waar er nog last minute tickets zijn. Mijn voorkeur is voor warm & cultuur , afrika, azie , zuid amerika het maakt mij niet uit , als ik maar weer veel kan ervaren op mijn reis.
Ik ben trouwens een meid van 21 jaar die twee jaar geleden al 5 maanden in west afrika heeft gewoond. Als kind opgegroeid met reizen en heb dit virus overgenomen van mijn ouders.
Ik ben een wat alternatief georienteerd meisje ,met wie je vele kanten op kan ( behalve bungee jumpen :O)
Al iemand gevonden? Anders heb ik wel interesse.
Heb ook een enorme reismicrobe in mij zitten. Heb twee jaar geleden 3 maanden in Bolivia gewoond waar ik aan ontwikkelingswerk deed, in juli vorig jaar verbleef ik een maand in Zuid-Afrika waar ik werkte in een olifantenpark en in april ben ik 5 weken door Zuid- en West-Afrika getrokken.
De bestemming maakt mij minder uit, alles is goed.
Ik ben 22 jaar en ben vrij in de periode dat jij op reis wil. Mocht je nog interesse hebben, voeg me dan toe op msn: [EMAIL=“mahieu_stephanie@hotmail.com”]mahieu_stephanie@hotmail.com