Wie gaat er mee 6 juli 2011

Ik ben van plan rond 6 juli te vertrekken, om low-budget richting mooie plaatsen in europa te komen; bv. door carpoolen, treinreizen etc.
Doel is om ergens bij bijvoorbeeld Rome, Barcelona of Praag uit te komen, in elk geval een plek die de moeite waard is om even te bivakkeren, in bijvoorbeeld hostels, B&B maar ik vind het ook oke om met een tentje op reis te gaan, en camping is de omgeving op te zoeken.
Voor het geheel ben ik van plan een week of 2 uit te trekken. Terugreis waarschijnlijk wel met het vliegtuig; dit is vaak niet zo duur, en geeft wel enige zekerheid betreft thuiskomt.
Omdat ik een jonge vrouw ben, en liever niet geheel alleen dit kleine avontuur aanga, ben ik op zoek naar een reisgenoot.
Overigens sta ik open voor alternatieven, betreffende reis en bestemming. Voorwaarde is wel dat de kosten niet de pan uit stijgen.

Hoi Hanna,

Ik zie dat wel zitten: Praag, Barcelona, Rome. Klinkt heel leuk. Barcelona ben ik nog nooit geweest en wil het heel graag eens zien. Over Praag hoor ik zoveel goeds, dus ben ik wel erg benieuwd. Rome heb ik al gezien en wil zeker nog eens terug. Hierin gaan we dus wel overeenkomen denk ik :stuck_out_tongue:
Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot, want ik heb momenteel echt behoefte aan vakantie. Ik hou van cultuur, wandelen en een dagje strand, actief.
Camping lijkt me een leuk idee, alleen heb ik nul camping gerief.
Mijn naam is Sigrid, ben 32 en kom uit Belgiƫ.
Je kan me mailen op sigridlesage@hotmail.com voor verdere info en inlichtingen.

Groetjes,

Sigrid

Hallo,
Ik ben van plan om eind Juli voor een paar weekjes richting de zon te gaan.
Ik wil dit gaan doen met de auto (ik heb een klein en zuinig autotje dus dit bespaard een hoop geld op vliegtickets enzo). verder wil ik gaan kamperen of in goedkope hostels ofzo slapen.

Mocht het je aanspreken hoor ik het wel :slight_smile:

Groetjes Rick

Hoewel het me heel leuk had geleken, nu al met 2 mensen in contact die richting Italie gaan 14 juli (zie advertentie bartyboy).
x