Wie gaat er dezelfde tijd?

Hallo,

Ik ben heel benieuwd of er meer mensen zijn die eind april of begin mei 2007 richting Bangkok vertrekken. Misschien dat er nog iemand tips heeft voor een bepaalde vliegmaatschappij of ziet iemand er ook tegenop om alleen aan te komen en alleen op zoek te moeten naar een eerste slaapplaats?!:retard: :wink:

Ik heb zelf nog geen ticket geboekt, maar het staat voor deze week in de planning (anders zijn alle goedkoperen vluchten al weg!)

Laat me maar weten als je het ook spannend vindt om de trip alleen te beginnen. Misschien kunnen we dan samen (geheel vrijblijvend natuurlijk) een start maken.

Groeten Anoek
[EMAIL=“anoekletschert@hotmail.com”]anoekletschert@hotmail.com

ik ga rond juli alleen naar thailand (als ik nog geen reisgenootje heb gevonden) en boek dan bij greenwood mijn eerste nacht(en) in een hotel. Zodat ik opgehaald word van het vliegveld en dus al een slaapplek heb voor de eerste nacht! = wel in wat duurdere hotels en niet echt veel backpackers, maar dan kan je vanaf daar een hotel zoeken voor de volgende dag.

Hallo Anoek,

Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt om alleen te reizen! Het is echter wel zo dat er in Bangkok heel erg makkelijk een slaapplaats te vinden is. Als je op het vliegveld aankomt, kun je daar voor de eerste nachten een hotel boeken waarna je vervolgens de stad gaat bekennen. Bij zo’n boeking zit ook vaak een excursie inbegrepen (kanaaltocht of zoeites dergelijks). Heel veel plezier met je voorbereidingen!

Groetjes Renate