Hallo,
Wij gaan 13 april 2011 naar Cuba, 21 dagen cuba compleet met Holland international, zijn er ook mensen die ook die datum deze reis gaan maken?
Hallo,
Wij gaan 13 april 2011 naar Cuba, 21 dagen cuba compleet met Holland international, zijn er ook mensen die ook die datum deze reis gaan maken?
Hoi een vraag ga je toevalling naar het hotel villa cuba . Ik heb dan een vraag of je wat wil mee nemen ik kom er al 12 jaar ik heb daar een cubaans gezin maar hun mobiel is stuk met het bel kaartje van vodafone dus ik heb geen sms contact meer en aangezien per tel 2,00 per min kost ben ik ga elkekeer 25 euro kwijt. nu is mijn de vraag of jullie een mobiel willen afgeven…aan dat gezin zodat ik weer kan sms met ze ik kan verder tel. uitleggen van hoe en wat.gr
Hallo
Wij willen 12 november de 13 daagse rondreis met Holland International gaan maken. En aansluitend een week strandvakantie in Varadero hotel Sandals Royal Hicacos .
ik ben heel benieuwd of het bevallen is zo,n lange reis per bus en of dat te doen is.
Groetjes
Angie :
Hallo
Wij willen 12 november de 13 daagse rondreis the best of Cuba met Holland International gaan maken. En aansluitend een week strandvakantie in Varadero hotel Sandals Royal Hicacos .
ik ben heel benieuwd of het bevallen is zo,n lange reis per bus en of dat te doen is. Heb je wel voldoende tijd of is het acher elkaar aanrennen met een groot gezelschap.
Groetjes
Angie :
[/QUOTE]