wie gaat er in maart een rondreis maken ?graag zou ik daar iets over horen ga zelf 11 maart naar egypte/jordanie
emmasophie
wie gaat er in maart een rondreis maken ?graag zou ik daar iets over horen ga zelf 11 maart naar egypte/jordanie
emmasophie
Is het nu wel slim om een rondreis naar egypte te doen. Het kan natuurlijk nog onrustig zijn in egypte.
ik ben net terug uit egypte hurghada ik heb mensen meegemaakt die toch naar luxor zijn geweest het was echt niet veilig nu mensen waren blij dat ze terug waren.
Negatief reisadvies voor alles behalve de toeristische plaatsen, dus niet verzekerd als je daar iets overkomt. Er liggen twee oorlogsschepen voor de Libische kust, en het westen staat klaar om in te grijpen. Lijkt me nou niet direct een ideale situatie. De adviezen van mensen ter plekke gaan van ‘alles rustig’ tot ‘even afwachten’, zelfs voor andere Egyptenaren. Meisjes zijn van scholen ontvoerd, er is een advocaat vermoord omdat hij kritiek had op een burgemeester, en omdat er geen politie is, gebeurt er niks.
Ik ga dus niet, zelfs niet al zit in gewoon in een woonwijk.
Bedankt voor je reactie,maar kan jij ook vertellen hoe ik op die forums kom?
groet emmasophie
Registreren is noodzakelijk: http://cairo.woneninegypte.net/forum/index.php