Wie Gaan/willen Er Allemaal Gaan Werken In Turkije

Hallo Allemaal,

ik ben saskia 20 jaar en wil gaan werken in Turkije zowiezo volgend jaar zomer maar misschien wel eerder.
iedereen die gaat of wilt werken in turkije mail me en voeg me toe op msn ik heb al 2 adressen waar ik kan werken en ben opzoek naar mensen die ook willen werken in Turkije om eventueel samen te gaan!!!

iemand ideeen of info nodig Mail me dan!!!

groetjes saskia
saskiaroks@hotmail.com :rolleyes:

Als er iemand nog info heeft hoe je dit het beste kan aanpakken alle info over werk enz. is welkom

Hey hallo!

Ben wel errug benieuwd wat voor adresjes je hebt en over welke plaats en periode je praat. Ben namelijk zelf ook Turkey gek en wil daar graag volgend jaar weer werken. Dus vertel! BEn benieuwd!
Ben trouwens zelf ook 22 jaar en heb een kleine 2 maanden in Bodrum gewerkt dit jaar.

HOop snel wat te horen,
Groetjes Chanine.

Ik ben ook erg benieuwd, ik wil zelf volgens jaar zomer, na mijn eindexamen Havo gaan. Ik ben 18, dan 19 jaar, maar ik kan dus alleen in de zomer. Ik ben zelf verder ook aan het zoeken, maar als er iets bijzit wat me aanspreekt, dan zal ik niet lang twijfelen…

Ik zal je op msn toevoegen en ik kan echt wel wat info gebruiken enzo!
Alvast bedankt, Amber

Hoi!!

Ik heb op het Turkije Forum ook al wat berichtjes geplaatst!! Ik wil ook volgend jaar zomer werken in Turkije, liefst gumbet. Ik heb ook al wat adresjes, maar ik hoop er nog wat meer te krijgen. Ik zou ook graag willen weten wat er allemaal bij komt kijken om daar te gaan werken. Kunnen jullie mij helpen??

groetjes Stefanie

Hai,

Ik kom net terug uit Gumbet en heb daar 3 maanden gewerkt! Ik wil volgend seizoen weer, maar dan ergens anders werken!

Dus ik zou graag met je meewillen!

Mijn e.mail: cella76@hotmail.com

Ik hoop wat van je te vernemen!

Groetjes, Marcella

Hallo Allemaal,

Ik ben 23 en wil in het seizoen van 2004 ook graag in Turkije gaan werken, maar dan in Marmaris.
Het liefste zou ik als reisleider aan de slag gaan, dus nu maar hopen dat ik ergens aangenomen word, maar ander werk lijkt me ook niet erg.
Ik zou graag ervaringen en/tips van andere leden willen horen, dus alle mail is welkom…

Groetjes Daisy

Hallo,

Ik zou ook graag willen werken in Turkije.
Als iemand mij kan helpen aan een aantal adresjes. Het liefst zou ik in Gumbet willen werken. Heeft er iemand tips voor me hoe ik aan adressen kan komen. En hoe het precies werkt om in Turkije te gaan werken.

Alvast bedankt voor de moeite

Veronique

[COLOR=red][SIZE=7]Hoi allemaal die op dit forum gereageerd heeft!

Ik wil in de zomer van 2004 graag in Turkije gaan werken. Ik ben afgelopen zomer op vakantie geweest in Marmaris en vond het er werkelijk super. Ik heb al op internet gekeken voor werk in Turkije maar ik kan niets vinden. Ik zou graag in de horeca willen werken. Eigenlijk maakt het me niet eens zoveel uit. Hoop dat jullie me kunnen helpen! :rolleyes:

Groetjes Carola

Hoi, ik zou in de zomer van 2004 ook graag in bodrum gaan werken als entertainster op oppas. Ik heb namelijk heel veel ervaring met kinderen en het lijkt me erg leuk. Alle tips zijn welkom!!!
Groetjes joanne lucas joanne_lucas87@hotmail.com

Hoi!

Ik wil volgend jaar zomer ook echt heel graag gaan werken in turkije. Het liefst in Gumbet.
Waar zou jij dan het liefst willen gaan werken of heb je geen voorkeur?
Groetjes, dyonne

Geloof dat de meesten in Bodrum/ gumbet willen…ikke ook…
Heb dit seizoen stage gelopen als hostess in Gumbet en omg…
En wil dus heeeel graag weer terug, maar dan de volle 7 maanden.
Ben al druk aan het solliciteren, maar het schiet voor geen mete rop.
Krijg nog helemaal geen reacties ( nou ja bijna niet dan)
Of moet ik gewoon geduldig zijn, want die selecties voor reisleiding beginnen vaak pas in dec en later.
Nou ik hoop echt dat het lukt, want ik MOET naar Turkije voor 7 maanden.

Iedereen veel succes ook

-x-
Twinkel

Hoi

Ik wil ook heel erg graag in Turkije werken. Mijn voorkeur gaat naar Alanya. ik hoop dat ik wat van je hoor!!

Liefs Diana

Ik ben ook al weer druk aan het sollicteren voor volgend seizoen. Eigenlijk kan ik (weer) alleen de zomermaanden, maar ik denk erover om voor de volle 7 mnd te gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar Antalya of Belek. Ik heb dit jaar 2,5 maand in Antalya gewerkt.

Hallo,

Ik wil volgend jaar ook in Turkije gaan werken, het liefst in een animatieteam. Ik heb al bij wat reisburo’s gesoliciteerd. Weten miss iemand waar je nog meer kan soliciteren?? Kan je ook een bv. een Engelse solicitatiebrief naar hotels in turkije mailen?

Groetjes

ook ik wil in turkije werken…maar dan het liefste in alanya… Ik wil alles wel doen

ik denk er serieus over om daar te gaan wonen dus ik ben zeker en vast geinteresseerd!!!

Hey sas waar in turkije ga je werken dan? Ik ga over 2mnd naar Izmir en wil daar ook gaan werken.

hey alemaal ik ben nathaly ben 23 jaar ik wil supper graag werken in turkije volgend jaar wie kan mij helpen gr nathaly

Hallo! Ik had een vraagje, van wanneer is dit bericht? Ik ben zeker geinteresseerd, maar vraag me af of dit bericht nog wel zo recent is :stuck_out_tongue:

Hoi,

Ik vraag me eigenlijk af of jullie wel verstand gebruiken. Als jullie in Turkije willen werken dan zal jullie wel verblijfvergunnig/werkvergunning aanvragen anders werk je voor ilegale dan krijgen jullie heel groot problemen en krijgen aantekening in jullie paspoort dan kunnen jullie nooit meer terug komen naar Turkije voor vakantie. Dus LEGAAL werken daar is heel onmogelijk omdat er zijn genoeg Turken die werk kunnen doen. Dus ook onmogelijk om arbeidvergunning aan te vragen:( Ik vind het ook heel jammer, omdat ik heb namelijk een relatie met Turks jongen en ik heb ook liever daar leven dan in Nederland. Omdat daar ben ik wel gelukkig, hier niet. Ik denk aan goed toekomst.

Veel succes met zoeken!! Verwacht niet te veel he!!!

Groetjes Patricia