Wie ben ik?

:dag:
Ik ben George Bruynzeels. Ik ben 66 jaar en woon in Zevenbergen. Samen met mijn vrouw Rina heb ik al heel wat mooie reizen gemaakt. We waren b.v. een keer of 15 in Turkije, we zijn in Spanje geweest, Engeland, Schotland,
Griekenland, we zijn 3x op Bali geweest en dit jaar waren we 2x in Egypte (Marsa Alam en Sharm-el-Sheikh.
We zijn allebei Egyptefans geworden en hopen dit land nog vaker te bezoeken. We zijn erg onder de indruk van de vriendelijkheid van de mensen en de manier waarop men alles doet om jouw vakantie zo prettig mogelijk te laten verlopen.
Buiten reizen heb ik een grote passie; het theater. Ik regisseer al vele jaren een aantal (semi)-amateurverenigingen en heb zelf een 15-tal stukken geschreven. Ik vertaal en bewerk ook stukken.
Ik ben ruim 35 jaar randgroepjongerenwerker geweest, en sinds eind 2010 ben ik gepensioneerd.

Via dit forum hoop ik van veel interessante dingen kennis te nemen en te profiteren van de ervaringen van andere
reizigers.

Ik heb momenteel geen pasfoto bij de hand, zal er z.s.m. een plaatsen.

Hoi George,welkom op wereldwijzer!
Leuk dat je op zo’n manier je even voorstelt hier op wereldwijzer!
Als ik de naam Egypte hoort,dan denkt ik meteen aan de vele piramides en Nijlvallei met haar schitterende
overblijfselen van de faraonische cultuur. Maar daarnaast heeft Egypte een al even schitterende
natuurrijkdom, in de vorm van vele indrukwekkende woestijnen.
In iedergeval george kan je altijd met je vragen of tips terecht op het Egypteforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,George!
groet,georgessiam.