Wie gaat er met mij mee naar Egypte???

Hallo,

Ik ben Ilse en 25 jaar. Ik zoek een reisgenoot die met mij mee wilt naar Egypte in april/mei 2013. Dit voor een periode van 2 of 3 weken. Graag zou ik in deze vakantie meerdere keren in de rode zee willen duiken. Zelf heb ik geen duikbrevet, maar in mei 2012 heb ik in Egypte 3 duiken gemaakt. Verder vind ik het echt super om excursies te doen, maar kan ook heerlijk relaxen aan het zwembad.

Wil je meer weten over mij of over de vakantie dan kan je een pmtje sturen hier op wereldwijzer!

HoI Ilse,welkom op wereldwijzer!
Het land Egypte aan de Nijl spreekt tot de verbeelding van vele toeristen dankzij bijzondere bouwwerken zoals de piramides en heersers zoals Ramses en Toetanchamon. Dit vakantieland waarin het leven zich vrijwel volledig om de Nijl afspeelt, heeft dan ook een schat aan cultuur en geschiedenis te bieden.
Nou indien je nog een reisgenoot zoekt Ilse,dan kan je altijd een oproep plaatsen in het reisgenotenfoum hier op wereldwijzer.
groet,georgessiam.

Hoi Ilse,
Ik weet niet of je al in Egypte ben geweest, maar ik ga 4 weken na de ramadan. Hoe was je ervaring. ik ben ook al eens 10 dagen geweest.
Dit keer ga ik naar Sinai. :slight_smile:

Groetjes Siris

Hey meis,

Ik las net je oproep.
Ik ben in die tijd ook in Egypte. Ik duik alleen niet. Ik ben daar vier weken om arabish te leren en te genieten van een zonvakantie en cultuur.

Misschien kan ik toch wat voor je betekenen?

Is er hier toevallig iemand die in oktober 2012 naar Egypte wil gaan? :slight_smile:

Hoi Chica Isa,
Ik heb daarjuist je voorstellingsberichtje beantwoord,je kan voor zo’n dingen best een berichtje plaatsen in het reisgenotenforum hier op wereldwijzer!
succ6 nog!