Wolfra wil zich even voorstellen

:dag:Wegens pre-pensioen heb ik, samen met mijn vrouw, de tijd om meer te reizen. Wonen in zuiden van het land, dichtbij Belgie. Veel belangstelling voor (Westerse)-kunsthistorie en architectuur. In dit verband hebben we de afgelopen paar jaar veel gereisd: de meeste hoofdsteden van Europa; New York (2x); Istanbul; recent nog St.Petersburg. We willen eind dit jaar Egypte bezoeken. Voelen ons (nog) niet zo aangetrokken tot Z.Amerika en Azie. We gebruiken vnl. het vliegtuig, veelal vanaf Zaventem Brussel. Ons lievelingsland is Griekenland. We noemen het geen vakantie houden maar reizen; uitrusten doen we dan weer thuis. Fotograferen ook vrij veel, met name tijdens de reizen en maken nadien fotoboek.

Hallo wolfra7488, welkom op Wereldwijzer!

Ik kan me voorstellen dat je thuis weer bij moet komen van alles wat je gezien hebt. Wel mooi om nadien dan terub te blikken via foto’s van jezelf. Voor de reis naar Egypte kun je naar Egypte Forum gaan om tips te vinden en te vragen. Veel plezier met jullie reis naar egypte en al die andere landen die daarna komen.

Groetjes, Leontien