Even Voorstellen

Ik ben Mie en 63 jaar en ben gehuwd met een man die even graag reist als ik . Wij wonen in Belgie, zo een 20 km van de hoofdstad. Ik mag zeggen dat ik al heel wat heb gezien. Toch kijk ik er naar uit om nieuwe landen te zien of te ontdekken. Mijn mooiste reizen waren Peru, Nepal en Guatemala. Mijn dochter van 39 jaar werkt als duiker in Dahab (Egypte) en ook daar hebben wij een beetje ons hart verloren.Wij gaan er heel graag heen omwille van de ongedwongen sfeer, in tegenstelling tot alle resorts aan de rode zee. Het rif is zeer mooi. Wij huren meestal een appartement, zodat we nergens gebonden zijn. In dahab ontmoet je toeristen van vele nationaliteiten wat het toch nog een stuk interessanter maakt.Het leven is er niet duur, je kan overaf een chauffeur op de kop tikken, die je naar alle riffen van de omgeving brengt…telkens op nieuw een stukje van onderwaterwereld leren kennen. Wij duiken niet, maar snorkelen heel graag.
Reizen heeft mijn leven een stuk rijker gemaakt. Ik zou het zeker niet willen missen!

Hoi Mie,welkom op wereldwijzer!
Nou Egypte is een prachtig land om je vakantie door te brengen,vooral de piramides en de woestijn,zo vredig en mooi.
Indien je nog tips moest hebben,dan kan je altijd een berichtje posten op het Egypte Forum hier op wereldwijzer.
Hoe waren je reiservaringen met Guatemala,kan je de leden aanraden om dit land te bezichtigen en wat zijn zowat de hoogtepunten geweest tijdens je verblijf?
In iedergeval succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Mie!
groet,georgessiam.