Westkust V.S. September 2013

Hoi,

Filmfanaat gaat eindelijk naar Hollywood!! Althans, dat is de bedoeling.

Wie ben ik? Diana, 33 jaar, single, geen kinderen, fulltime HR-medewerker.
Naast deze ‘basics’ een vat vol tegenstellingen, het ene moment sta ik (figuurlijk) te hossen op de bar, het volgende zit ik (weer figuurlijk)
te mediteren op de hei. Ik ben relaxed & positief, zie niet snel iets als een probleem, ben erg geduldig (hoezo wachten in een rij, ik sta hier
gewoon van het uitzicht te genieten, toevallig staan er ook voor en achter mij mensen :-)). Ik praat veel en graag maar kan ook heel lang in stilte samen zijn zonder me ongemakkelijk te voelen. Luisteren kan ik trouwens ook best heel aardig. In mijn vrije tijd (die ik veel te weinig heb) kijk ik graag films, lees ik veel, ga ik veel te vaak winkelen en ga ik regelmatig uit eten, drankje doen etc. je kent het wel.

Wie zoek ik?
Iemand die denkt het 1,5 a 2 weken uit te houden met bovenstaande persoon. Vrouw lijkt me prettiger maar als er meedere mensen reageren
kunne we kamers op geslacht indelen :slight_smile:
Leeftijd, mwah, maakt niet echt uit toch? Je bent zo jong (of oud) als je je voelt.
Je bent in ieder geval openminded, gezellig en makkelijk in de omgang.

Wat gaan we doen?
Ik wil dus in ieder geval naar Los Angeles, naar de studio’s, de Walk of Fame, langs wat film locaties, een attractiepark. Verder een kroegje, terrasje niet al te spannend, wel leuk!
Zelf kan ik helaas niet autorijden (wel heel goed navigeren!) dus als je het aan zou durven om te rijden zouden we er een roadtrip van
kunnen maken, L.A., Las Vegas, San Francisco. Los Angeles-Las Vegas is trouwens met de Greyhound ook prima te doen, 5 uurtjes maar.

Dus, kun je je vinden in bovenstaande? Let me know!

Groetjes,

Diana

Beste Diana,

Ik ben een man van 58, maar ik vind het toch leuk om even te reageren. Ik wil in sept/okt 2014 een georganiseerde rondreis maken door het westen van Amerika, dan een weekje New York en dan een weekje Miami. Ik zoek eigenlijk een reisgenote puur voor de gezelligheid maar ook om de kosten te drukken. Het is heel duur om alleen te verblijven in hotels. Ongeveer 6 weken en het reisschema is eventueel aan te assen. Ik heb ook geen rijbewijs, vandaar de georganisserde reis. Misschien zijn er mensen die reageren op jou ook hierin wel geinteresseerd. Wel alleen vrouwen, want dat vind ik eerlijk gezegd beter reisgezelschap.

Groeten, jaap

hey diana.

ik wil ook een reis maken door america maar ik heb nog geen plannen .
heb je al een datum om te gaan?

groetjes

Hallo Diana,

Ik ga je iets vertellen dat natuurlijk op iedereen een andere indruk achterlaat, dus laat gezegd zijn dat mijn opmerking subjectief is, doch wel gestoeld ervaring.

Waarom wissel je niet een deel van je programma in voor de prachtige natuurparken in de staten? Ik geef je op een briefje dat deze een grotere en diepere indruk achterlaten dan LA. Deze stad is geen aantrekkelijke stad, staat bekend om zijn enorm drukke verkeer (reis maar eens van de ene kant naar de andere kant in rush hour), heeft geen centrum waar het gezellig is.
Niet dat je er niet kunt amuseren, maar SF is lichtjaren verwijderd in positieve zin van LA. Heb beide gezien en is werkelijk waar. SF is minstens 4/5 dagen waard, LA hooguit 2. Alleen de stranden van LA tot San Diego zijn wel de moeite waard.
Denk aan Death Valley, mega interessant of Yosemity Park, giga mooi!

Wil zelf dit jaar naar de VS voor enkele weken, ben er nog niet uit of het zuidoostelijke staten, noordwestelijke of noordoostelijke staten zullen worden.

Enjoy,

Grts, Wil

Ik word altijd een beetje moe van deze mening; het zijn altijd Nederlanders die La niets vinden. Ergerlijk; Los Angeles kan juist fantastisch zijn! Het heeft vast met die Hollandse nuchtere houding te maken: “doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg”. Ik kan je vertellen; als je een béétje open staat voor de stad; kan je je er echt met het grootste gemak dagen-/ wekenlang vermaken!
Ga naar Santa Monica, Venice, Beverly Hills, Studio’s,doe een tour, etc. Het is heel anders dan SF, maar als je je open stelt voor een beetje Glitter and Glamour dan vermaak je je er zeer zeker!

Veel plezier!

Niet moe van worden, over smaak valt niet te twisten. Dit heeft niets met nationaliteit te maken, alleen met verschillende interpretaties. En geloof me, niets (ook smaak) is veranderlijker dan de mens.

Vergelijk het met voedsel, niemand wil alleen aardappelen of alleen rijst, alleen vis of alleen vlees, de afwisseling is de truuk.
Tuurlijk, ik ben ook in LV geweest en glamour & glitter gezien, heb Beverly Hills bezocht en van alles meer.

Het enige wat ik wilde overbrengen is balans, een beetje minder bling bling en een beetje meer natuur maakt een betere symbiose.