Hoi,
Filmfanaat gaat eindelijk naar Hollywood!! Althans, dat is de bedoeling.
Wie ben ik? Diana, 33 jaar, single, geen kinderen, fulltime HR-medewerker.
Naast deze ‘basics’ een vat vol tegenstellingen, het ene moment sta ik (figuurlijk) te hossen op de bar, het volgende zit ik (weer figuurlijk)
te mediteren op de hei. Ik ben relaxed & positief, zie niet snel iets als een probleem, ben erg geduldig (hoezo wachten in een rij, ik sta hier
gewoon van het uitzicht te genieten, toevallig staan er ook voor en achter mij mensen :-)). Ik praat veel en graag maar kan ook heel lang in stilte samen zijn zonder me ongemakkelijk te voelen. Luisteren kan ik trouwens ook best heel aardig. In mijn vrije tijd (die ik veel te weinig heb) kijk ik graag films, lees ik veel, ga ik veel te vaak winkelen en ga ik regelmatig uit eten, drankje doen etc. je kent het wel.
Wie zoek ik?
Iemand die denkt het 1,5 a 2 weken uit te houden met bovenstaande persoon. Vrouw lijkt me prettiger maar als er meedere mensen reageren
kunne we kamers op geslacht indelen ![]()
Leeftijd, mwah, maakt niet echt uit toch? Je bent zo jong (of oud) als je je voelt.
Je bent in ieder geval openminded, gezellig en makkelijk in de omgang.
Wat gaan we doen?
Ik wil dus in ieder geval naar Los Angeles, naar de studio’s, de Walk of Fame, langs wat film locaties, een attractiepark. Verder een kroegje, terrasje niet al te spannend, wel leuk!
Zelf kan ik helaas niet autorijden (wel heel goed navigeren!) dus als je het aan zou durven om te rijden zouden we er een roadtrip van
kunnen maken, L.A., Las Vegas, San Francisco. Los Angeles-Las Vegas is trouwens met de Greyhound ook prima te doen, 5 uurtjes maar.
Dus, kun je je vinden in bovenstaande? Let me know!
Groetjes,
Diana