Ik denk eraan om volgend jaar misschien een groepsreis te doen van 12 dagen naar de Westkust van Amerika. Graag zou ik dan nog verlengen met 2 of 3 dagen om een bezoekje te brengen aan een filmstudio, pretpark, enkele stranden te bekijken.
Daarvoor zou het leuk zijn moest ik een reisgenote vinden met dezelfde interesses. Het zou wel leuk zijn moest het ook iemand van Limburg zijn. :wereld:
Ikzelf ben 36 jaar.
12 dagen is wel kort hoor! Ik heb zelf Californië in 16 dagen gedaan (San Francisco - Yosemite National Park - Los Angeles). Het lijkt me leuk om eens terug te gaan, maar dan het liefst wel een groter stuk van de westkant, misschien Oregon/Washington meepakken in het noorden. Had je al een reis/reisorganisatie op het oog?
Hi Ellen en Steffi. Ik wil ook nog naar de Westkust. Niet persé naar Universal want al gedaan maar Disneyworld lijkt me nog wel heel tof. Sowieso wil ik ook nog best naar LA. Ik heb nog geen concrete plannen. Maar wellicht kan er ergens met elkaar aangesloten worden, samen gereisd worden etc. Ik denk nml dat ik liever zelf ga dan met zo’n georganiseerde groepsreis.
Verderop staat Lieselot ook met plannen om te gaan volgend jaar. Weet niet in welke periode jij wil gaan Ellen? Bij mij hangt het ook van gespaarde budget af En klimaat wise is wat later in het jaar misschien handiger (dacht eerst in feb te gaan maar weet nu ook nog niet zo zeker).