In juni zoek ik met mijn vriendin 3 weken door de westkust van de USA trekken.
LA
San Francisco
Death valley
Grand canyon
las vegas
Dit zijn de dingen die we willen doen. Vorig jaar zijn we 3 weken naar thailand geweest en dat heeft ons 1500 euro per persoon gekost. Dit zal wel iets duurder uitdraaien.
Waar boeken jullie je vlucht? Is het best om in LA te landen en dan terug te vertrekken uit LA? Of beter om te landen in LA en dan in vegas terug naar huis te vliegen?
Wij zijn zelf nog bezig met alles uit te zoeken, maar we hebben de vlucht vorige week geboekt op klm.com. Het zijn nu de wereldweken bij KLM, wat betekent dat er goede aanbiedingen zijn richting West-Amerika! Wij zijn € 650,00 p.p. kwijt en dan is dit onze route:
Amsterdam - Atlanta - Las Vegas
LA - Amsterdam
Op de heen weg dus 1 tussenstop en op de terugweg rechtstreeks. Vanuit Amsterdam naar LA of SF kun je wel rechtstreeks, maar niet naar LV. Rechtreeks is alleen duurder als met een tussenstop.
Vluchtenprijzen zijn een grabbelton. Nienke heeft een mooie prijs. Op weg naar de eindbestemming moet je bij een tussenstop daar al door immigration dus voor Nienke in Atlanta.
Je kan autohuur proberen bij bv www.ebookers.com of www.usareizen.de maar je kan ook de sites van de verhuurbedrijven zelf proberen.
Hotels reserveren we niet maar in jouw geval zou ik dat wel doen en zeker in de National Parks.
He kan naar LA vliegen maar ook naar SF, LV of Phoenix. Phoenix is ook niet rechtstreeks.
Kijk eens de posts van de laatste maanden door. Daar staan veel routes in beschreven.
Yeehaw