Rondreis West kust USA September 2013

Beste reisgenoten,

In september 2013 ga ik een roadtrip maken in de driehoek LV-LA-SF. Mijn reis vangt aan in Las Vegas, waarna ik doorreis naar Los Angeles om uiteindelijk te eindigen in San Francisco, waar ik ook weer terugvlieg naar Nederland. Aangezien ik al eens eerder een rondreis heb gemaakt door de West-kust is mijn plan om dit keer in elke stad minimaal 4-5 dagen te verblijven om vanuit daar allerlei activiteiten te ondernemen ( attractieparken, excursies, biken op de Golden Gate brug). Heb je ook het plan opgevat om eens zo’n roadtrip te maken of heb je nog tips, laat het me dan weten.

Groeten

Dennis

Hoi Dennis,

Heb je al een reisgenoot gevonden? Lijkt mij erg leuk om USA te verkennen en ook zoveel mogelijk te zien in de steden.
Kan zelf moeilijk stilzitten en doe ook liefst zoveel mogelijk in één dag.

Laat maar weten of je nog iemand zoekt.

Gr. Cynthia

Denk eraan dat meestal een vliegtuigticket heen en terug van en naar dezelfde bestemming goedkoper is dan een heen naar LV en terugvliegen van SF.
Ook een huurwagen is bij veel verhuurbedrijven goedkoper als je deze op dezelfde plaats terug inlevert.
Ik ben vorig jaar naar LA gevlogen,dan naar SF en LV gereden en dan terug naar LA. Om van daaruit terug naar huis te vliegen.
Waar je zeker een T-bone moet gaan eten is bij AJ-Spurs. Deze zitten op enkele locaties maar Tempelton is een mooi dorpje. Het is precies nog een oud cowboydorp en ligt halfweg LA en SF.

Hey Dennis, Cynthia en andere,

Ik zoek een of meerdere reisgenoten voor na 03 september te reizen in de Westkust van Usa. Ik hou van een combinatie tussen de steden, attracties en parken. Er staat voor mij nog niets vast, behalve de startdatum. Ik wil met de auto of camper reizen. Met enkele personen valt de prijs goed mee.

Heeft iemand van jullie ongeveer dezelfde plannen? Laat maar weten :slight_smile:

Heey Allen,

Ik ben ook opzoek naar reisgenoten voor een trip langs de west kust. Op het moment ben ik in Vancouver voor stage tot 1 sept maar ik heb een ticket op 20 sept vanaf San Diego naar Amsterdam. De eerste 3 weken van september ben ik dus beschikbaar voor een roadtrip :smiley: Ik wil in ieder geval naar San Fransisco en alles tussen SF en SD ligt nog open.

Laat maar weten als je nog op zoek bent en je ideeën overeen komen.