Beste allen,
Ik wil graag in Bonaire wonen en werken.
Ik ben daarom op zoek naar wekgelegenheid in Bonaire in de technische brache, mechanical engineer.
Heeft iemand enige suggesties voor me?
Groeten
Andy
Beste allen,
Ik wil graag in Bonaire wonen en werken.
Ik ben daarom op zoek naar wekgelegenheid in Bonaire in de technische brache, mechanical engineer.
Heeft iemand enige suggesties voor me?
Groeten
Andy
Hi Andy, geen idee of daar behoefte voor is, ben er volgende week en zal navraag doen, maar wonen en werken daar is een goed plan !
hai andy
ik zoek ook een technische job,
ik heb veel ervaring in de techniek had 21 jaar een eigen bedrijf in rep en rev van motoren en scooters en boten.
tevens was ik tecnickus voor 11 jaar in de marine.
ben nu dealer in de caribbean van de beroemde burton kidcar en van eurol oils.
indien jij daar al verblijft of mischien de nodige contacten hebt mag ik daar dan ook gebruik van maken?
momenteel verblijf ik op st vincent maar het is hier erg mooi en erg arm dus ik zoek wat anders op korte termijn.
Interesse? stuur me even een priveberichtje!
gr evert
Hi Evert,
In het Caraibisch gebied kun je met zo een technische achtergrond wel proberen in Trinidad. In Barbados hebben ze ook weinig technici.
In Suriname waar ik woon, kun je met een eigen zaak wel veel doen. Je moet alleen het begin kapitaal hebben en weten goed te managen.
Als je voor bedrijven wilt werken dan kun je bij Staatsolie, IAMGOLD, SURGOLD of Grasalco (google naar deze bedrijven). Dat zijn grote bedrijven die operationeel zijn in Suriname op dit moment. Suralco is ook een optie, maar de vooruitzichten binnen de bauxietsector in Suriname zijn niet zo rooskleurig.