Werkgelegenheid Kaapstad

Hallo,

Ik vroeg me af hoe het zit met de werkgelegenheid in Kaapstad. Ben me aan het oriënteren op Kaapstad maar vindt vrij weinig goeie sites voor vacatures…Wellicht iemand die me hiermee kan helpen??

Hallo,

Werk krijgen in Zuid Afrika is tegenwoordig vooral voorbehouden aan mensen met een andere kleur dan blank. tenzij je vrijwilligerswerk wilt doen maar darvoor zijn veel sites met informatie.

Bedankt voor de snelle respons!

Hoe zit het dan bv met internationale bedrijven die daar gevestigd zijn?

Hoi Jeroen,

Als je op zoek bent naar werk in Zuid-Afrika, dan is het een goed idee je CV achter te laten op de site: [FONT=Calibri]www.job-search-south-africa.com

Dit is de site van JobNet. Wij zoeken werk voor mensen die zich hier willen vestigen. Op het moment richten wij ons op ICT en technische vacatures in het bijzonder (gezien er op deze gebieden “skills shortages” zijn hier in ZA). Mocht dit echter niet je vakgebied zijn, laat dit je dan niet weerhouden. Je kunt je CV altijd vrijblijvend achterlaten en als er dan een passende vacature binnenkomt, zullen we zeker aan je denken.

groetjes Marcia[/FONT]

Hoi Marcia,

Komen er op deze site ook wel eens vacatures m.b.t. het onderwijs of ander werk met kinderen?

Groetjes Suus

Hoi Suuzz,

Op het moment hebben we geen banen op dit gebied. Helaas, als ik iets tegen kom dat interessant voor je kan zijn, dan zal ik het je laten weten!!

Groetjes Marcia