Hallo Allemaal,
Toen ik 20 was, ben ik op m’n eentje de wijde wereld ingetrokken, direct van Amsterdam naar Azie, gewoon op de “bonne-fooi” en maar zien wat me tegemoet zou komen. 25 jaar verder (15 jaar ervaring in Azie, 5 jaar in het Midden Oosten en 5 jaar in Afrika) heb ik zo’n een en ander meegemaakt.
Met maar een kleine LTS diploma opzak, heb ik me zo langzamerhand naar boven gewerkt en heb nu een goed lopend eigen bedrijf en built nu Villas, Resorts en Hotels hoofdzakelijk in Azie en Afrika.
Zelf ben in Azie gevestigd en verdeel nu maandelijks mijn tijd in Indonesie, Thailand, Cambodia, Malaysia, Vietnam, Philippines, Hong Kong en China.
Ik ken de rechten of ieder bovenstaand land op m’n duimpje wat betreft Visas, Work Permits, Residence Permits, Visa Extensions, Land Purchase Regulations, Building Permits & Regulations, Lokale Company Set-Ups, Off-Shore Company Set-Ups, Lokale Bank Account Set-Ups, Offshore Bank Account Set-Ups en kan voledig advies geven hoe geld dat in het buitenland verdient / gekregen is, TAX FREE op een
rekening gehouden kan worden en gewoon in Nederland gebruikt kan worden.
Natuurlijk ken ik de cultuur van de bovenstaande landen “Door & Door” en kan ik behulpzaam zijn voor “Do & Don’ts” in deze landen hoe men moet omgaan met de lokale mensen, bedrijven en regerings instanties.
Ik heb kontakten in de bovenstaande landen met lawyers, banks, government departments, investigators, lokale agents, etc. en kan behulpzaam zijn voor een ieder die hulp nodig heeft met een van de bovenstaande services.
Natuurlijk kan ik ook op special verzoek hulp bieden bij wat betreft minder plezierige zaken; Arrestatie & Rechtzaken en Liaison tussen de familie in Nederland, de Ambassade en Lokale Advocaten.
Heeft U hulp nodig in een of meerdere van de bovenstaande services, gewoon even een mailtje sturen en natuurlijk kan ik U ook terplaatse in Indonesie, Thailand, Cambodia, Malaysia, Vietnam, Philippines, Hong Kong of China ontmoeten.
Advies is gratis maar voor de services wordt helaas een redelijke prijs gerekend.
Voor Meerdere Informatie: -contact via pb, mailadressen zijn niet toegestaan-