Mijn naam is Maartje Mestrom. Ik ben op zoek naar werk in Suriname, het liefst in de sector gezondheid of maatschappij. Zelf ben ik verpleegkundige, maar werk momenteel bij een organisatie die daklozen opvangt.
Heb ervaring met:
Psychiatrie
Werken met verslaafden
Gehandicapten
Ik zou graag voor een jaartje in Suriname willen zijn. Kan iemand mij helpen aan contacten?
Hallo Maartje,
Aan de cultuurtuinlaan dicht bij de Mangolaan heb je CPI (inrichting)daar zou je wel kunnen solliciteren.
En je kan voor €150 ,-- een kamer aan de mangolaan huren inclusief .
Wifi Internet ,Ventilator, Koud/warm water in de badkamer.
met gebruik van gezamelijk openkeuken met alle gemakken van dien., douche en WC.
Verder is er een woonkamer aanwezig met tv en bank.
Woning staat in een woonwijk en ligt Centraal.
Mensen zijn erg aardig in de buurt.
als je nog vragen hebt kan je mij mailen. shardaberkleef@yahoo.com
mvgr. Sharda
Ik ben geneeskunde student in Su. Ken wel wat mensen die in ziekenhuizen die het een en ander rondom stagiaires coördineren. Ik probeer wat emailadressen voor je te zoeken.
Mytylschool in suriname er zijn er een paar,je kan je keus dan zelf maken en over de Mytylscholen lezen.
Heb je ook een drugverslaafdcentrum in sur.
Gewoon googlen op drugsverslaafden in suriname .
Googlen : psygiateri in suriname( Pcs) dit is een van de oudste opgericht in 1870 denk ik
Verder als er nog vragen zijn beantwoord ik ze via mail.
dan dan ik je gewoon de linken mailen.
mvgr.
sharda shardaberkleef@yahoo.com
We organiseren 10 november een vrijblijvende informatiebijeenkomst in Utrecht, je kan je nog aanmelden door een e-mail te sturen aan info@projecthulpsuriname.nl.